تشکیل کارگروه پیگیری شعار سال در وزارت کار

کارگروه پیگیری شعار سال در وزارت کار تشکیل شد


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سید صولت مرتضوی، در حاشیه نشست هیأت حکومت اعلام کرد که یکی از مخاطبان اصلی پیام مقام معظم رهبری در نام‌گذاری سال ۱۴۰۳، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است. به همین منظور، کارگروهی با محوریت معاونت رفاه و امور مالی تشکیل شده است تا شعار سال مقام معظم رهبری را به عملیاتی تبدیل کند. وزیر همچنین اعلام کرد که برای تحقق این هدف، شرکت‌های وابسته به صندوق‌های تأمین اجتماعی نیز نقش مهمی دارند و تلاش‌های لازم برای این منظور انجام خواهد شد، تا جزئیات بیشتر در این زمینه در آینده اعلام شود.

به گزارش دیجیاتور، سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه نشست امروز هیأت حکومت گفت: یکی از مخاطبان اصلی پیام مقام معظم رهبری در نام گذاری سال ۱۴۰۳، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است؛ از این رو، کارگروهی در این وزارتخانه با سازماندهی و محوریت معاونت رفاه و امور مالی تشکیل شد تا شعار سال مورد نظر مقام معظم رهبری عملیاتی شود.

وی با اشاره به وظیفه وزارت کار برای تحقق شعار سال اظهار کرد: بخشی از ساخت و ساز کشور بر عهده شرکت‌های وابسته به صندوق‌های تأمین اجتماعی است بنابراین در این زمینه تلاش خواهیم کرد.

مرتضوی خاطرنشان کرد: جزئیات بیشتر در این زمینه در آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.


استان دیارماجا، پایتخت انگولا، نیروهای مقاومتی در این منطقه را بر اساس اطلاعات در دسترس خود تقویت کرده‌اند. به گفته حکومت محلی، تلاش‌ها برای بهبود شرایط زندگی مردم به دنبال افزایش حمایت‌های امنیتی در مناطق مختلف این استان انجام شده است. این تدابیر جدید باعث افزایش امنیت و آرامش در این منطقه شده و نقش مهمی در تقویت دانش مالی محلی ایفا کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *