کارگردان «جان ویک» در دنیای اکشن باقی می‌ماند / بازسازی اثر سینمایی «کوه‌نشین»

کارگردان «جان ویک» در دنیای اکشن می‌ماند/ بازسازی «کوه‌نشین»


چاد استاهلسکی، کارگردان معروف اثر سینمایی‌های «جان ویک»، قراردادی ساخت و ساز چند ساله با کمپانی لاینزگیت امضا کرده است. این قرارداد به او امکان می‌دهد تا بر ساخت اثر سینمایی‌های اکشن بیشتر تمرکز کند و کنترل فرنچایزهای «جان ویک» و «هایلندر» را بر عهده داشته باشد. اثر سینمایی بعدی که او کارگردانی می‌کند، بازسازی «هایلندر» با بازی هنری کاویل خواهد بود. همچنین، اثر سینمایی اسپین آف «بالرین» با بازی آنا د آرماس که قرار بود تابستان پیش رو اکران شود، اکرانش به سال ۲۰۲۵ موکول شده است.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ورایتی، چاد استاهلسکی کارگردان هر ۴ اثر سینمایی «جان ویک»، قرارداد ساخت و ساز چند ساله با کمپانی لاینزگیت امضا کرده است.

بر مبنای این قرارداد همکاری موجود بین استاهلسکی و لاینزگیت گسترش می‌یابد و به بدلکاری که به کارگردان موفق اکشن بدل شد، اجازه می‌دهد تا بر ساخت اثر سینمایی‌های اکشن بیشتر تمرکز کند.

پیش از این هم اعلام شده بود استاهلسکی کنترل فرنچایزهای «جان ویک» و «هایلندر» را برای لاینزگیت بر عهده خواهد داشت و اثر سینمایی بعدی که کارگردانی می‌کند، بازسازی «هایلندر» با بازی هنری کاویل است. «هایلندر» یا «کوه نشین» فیلمی است که سال ۱۹۸۶ با بازی شان کانری ساخته شد.

استاهلسکی گفت: لاینزگیت در طول دوران حرفه‌ای من به‌عنوان کارگردان، استودیوی خانگی من بوده و منطقی است که من کار ساخت و ساز اثر سینمایی خود را با تیمی که سال‌ها شرکای فوق‌العاده‌ای بوده‌اند، ادامه دهم.

اثر سینمایی بعدی از دنیای «جان ویک» اسپین آف «بالرین» با بازی آنا د آرماس است که اعلام شد اکرانش سال ۲۰۲۵ خواهد بود. این اثر سینمایی قرار بود تابستان پیش رو اکران شود اما قرار شد استاهلسکی با کارگردان آن لن وایزمن برای خلق سکانس‌های اکشن اضافی اثر سینمایی کار کنند.


استاهلسکی قرارداد ساخت و ساز چند ساله با کمپانی لاینزگیت امضا کرده است و همکاری موجود بین او و لاینزگیت گسترش می‌یابد. او اجازه می‌دهد تا بر ساخت اثر سینمایی‌های اکشن بیشتر تمرکز کند. استاهلسکی کنترل فرنچایزهای «جان ویک» و «هایلندر» را برای لاینزگیت بر عهده دارد و اثر سینمایی بعدی‌اش بازسازی «هایلندر» با بازی هنری کاویل است. او ادامه داد: لاینزگیت در طول دوران حرفه‌ای من به‌عنوان کارگردان، استودیوی خانگی من بوده و من منطقی است که من کار ساخت و ساز اثر سینمایی خود را با تیمی که سال‌ها شرکای فوق‌العاده‌ای بوده‌اند، ادامه دهم. اثر سینمایی بعدی از دنیای «جان ویک» اسپین آف «بالرین» با بازی آنا د آرماس است که اعلام شد اکرانش سال ۲۰۲۵ خواهد بود و استاهلسکی با کارگردان آن لن وایزمن برای خلق سکانس‌های اکشن اضافی اثر سینمایی همکاری می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *