چینی ها ۹۱۰ میلیارد ریال به برق مازندران سرمایه گذاری می کنند

چینی ها ۹۱۰ میلیارد ریال در برق مازندران سرمایه گذاری می کنند


سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران، در حاشیه مسافرت به شهرستان آمل اعلام کرد که چینی‌ها در تولیدی برق استان به میزان ۹۱۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری می‌کنند و حکومت نیز برای تقویت زیرساخت‌ها تلاش خواهد کرد. وی همچنین تاکید کرد که برای توسعه پایدار در روستاها نیز باید زیرساخت‌ها را تقویت کرد و درباره مشکلات واحدهای تولیدی آمل واکاوی و گره کشایی صحبت کرد. استاندار مازندران نیز خواستار ارائه مشاوره‌های مناسب به واحدهای صادرکننده به خارج از کشور شد.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، سید محمود حسینی پور شامگاه یکشنبه در حاشیه مسافرت به شهرستان آمل با اظهار این که چینی‌ها ۹۱۰ هزار میلیارد ریال در تولیدی برق استان سرمایه گاری می‌کنند، افزود: حکومت برای تقویت زیرساخت‌ها نهایت تلاش را خواهند کرد.

وی با تاکید بر توجه به سرمایه گذاری در حوزه روستاها، گفت: برای توسعه پایدار در روستاها باید زیرساخت‌ها را تقویت کنیم.

استاندار اظهار داشت: آمل به عنوان قطب صنعتی مازندران محسوب می‌شود و تمام تلاش ما این است که در مسافرت امروز مشکلات واحدهای تولیدی آمل واکاوی و گره کشایی شود.

استاندار مازندران گفت: تولیدات برخی از این واحدها به خارج از کشور صادر می‌شود که ضرورت دارد مشاوره‌های مناسبی به این واحدها ارائه شود.


توجه به سرمایه گذاری در حوزه روستاها، تقویت زیرساخت‌ها، فعالیت صنعتی در شهرستان آمل، مشکلات واحدهای تولیدی آمل و فروش خارجی تولیدات به خارج از کشور.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *