چیستان | یک جانور ساخته شده از ترکیب یک حیوان و یک ساز

چیستان‌ها و معماها یک روش عالی برای تقویت مغز و تقویت مهارت‌های تفکر خارج از چارچوب هستند. حل چیستان‌ها و معماهای مختلف به شما کمک می‌کند تا حافظه خود را بهبود بخشید، مسائل را بهتر حل کنید، ضریب هوشی خود را افزایش دهید و از زوال عقل و آلزایمر پیشگیری کنید. بنابراین، اگر به دنبال روشی سرگرم‌کننده و مفید برای تقویت مغز و مهارت‌های فکری خود هستید، امتحان کردن چیستان‌ها و معماها را پیشنهاد می‌دهیم.

از آن‌جا که این چیستان‌ها با هدف درگیر کردن ذهن شما و تقویت مهارت تفکر خارج از چارچوب طراحی می‌شوند، اگر شما حل چیستان و سوالات معماگونه را به طور روزانه و روتین در برنامه خود قرار دهید مطمئنا نه تنها اوقات فراغت خود را به شکلی سرگرم‌کننده و جالب پر می‌کنید، بلکه باعث بهبود حافظه، حل بهتر مسائل، افزایش ضریب هوشی، تاخیر در زوال عقل و آلزایمر، بهبود خلق و خو، کاهش سطح استرس و بهره‌وری بیشتر می‌شوند. 

اگر به دنبال یک راه سرگرم‌کننده و مفید برای تقویت مغز خود هستید، چیستان‌ها و معماها یک گزینه عالی هستند. برای این کار لازم است چیستان‌ها و معماهای متنوعی را امتحان کنید. از چیستان‌های کلمه‌ای، چیستان‌های تصویری و معماهای علم اعداد کمک بگیرید برای حل کردن آن ها تلاش کنید تا مهارت‌های فکری خود را در زمینه‌های مختلف بهبود بخشید.

چیستان جانور ترکیبی

آیا می‌دانید کدام جانور است که از یک حیوان و یک ساز تشکیل شده است؟

 

.

.

.

.

می‌توانید پاسخ این سوال را حدس بزنید؟

.

.

.

بیشتر بخوانید: چیستان | اسم میوه سه حرفی به جز موز؟!

.

.

.

زمان شما رو به اتمام است، بهتر است عجله کنید!

.

.

.

.

.

.

پاسخ چیستان جانور ترکیبی

پاسخ را مشاهده کنید:

چیستان یا لغز، از انواع ادبی مشترک میان ادب شفاهی و ادب کتبی بوده و پدیده‌ای یا چیزی است که نام چیزی را پوشیده دارند اما با ذکر اوصاف آن چیز، از شنونده نام آن را بپرسند و آگاهی از آن در گرو تیزهوشی و باریک بینی و خرده‌سنجی باشد. از آنجا که در هنگام طرح این سوال، بیشتر از لفظ “چیست آن” استفاده می‌شد، به آن چیستان گویند. در نوشتار خلاقانه عبری، عربی، یونانی، لاتینی و انگلیسی کهن (انگلوساکسون) نمونه‌های متعدد از چیستان یافت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اگه باهوشی زود جواب بده | به جز قم، اسم شهر دو حرفی داریم؟

لطفا این چیستان را برای دوستان خود بفرستید و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *