چه نگران مهربان یا پنگوئن؟ | شخصیت شما چه کسی است؟

تست شخصیت توهم نوری که در این مطلب مورد بحث قرار گرفته است، بر اساس تصویری که از آن دیده می‌شود، شخصیت فرد را تعیین می‌کند. این تست به دو دسته پنگوئن و مرد تقسیم شده است. افرادی که ابتدا پنگوئن را مشاهده می‌کنند، به آنها روح مستقلی نسبت داده می‌شود و به آنها توصیف‌های متناسب با این روح مستقل داده می‌شود. اما افرادی که ابتدا مرد را مشاهده می‌کنند، به آنها حس ششم قوی نسبت داده می‌شود و توصیف‌های مرتبط با این حس به این افراد اختصاص می‌یابد. این تست‌ها به طور کلی نشان دهنده شخصیت افراد هستند و نباید به عنوان یک تعیین قطعی و جدی در نظر گرفته شوند. اما اگر با آنها آشنا باشیم، ممکن است بهتر بتوانیم شخصیت خود را درک کنیم و به طور هوشمندانه به پیشرفت شخصی دست یابیم.

این تست توهم نوری که در رسانه‌های مجازی منتشر شده، ادعا می‌کند که بر اساس روش تفسیر و برداشت شما از تصویر، شخصیت شما را فاش خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:  علم ذهن شخصیت | لباس عروس رویاهاتو انتخاب کن تا بگم چه نوع شخصیتی داری؟

تست شخصیت پنگوئن و مرد

تست شخصیت پنگوئن و مرد

بیشتر بخوانید: علم ذهن شخصیت | عشق یا ثروت؟ با انتخاب یک ساعت به این سوال چالشی پاسخ بده!

اگر پنگوئن را در ابتدا دیدید:

به گفته خالق این تست، افرادی که در ابتدا پنگوئن را در تصویر می‌بینند، “روح مستقلی” دارند.

“شما یک روح مستقل دارید که دوستدار آزادی و خودمختاری است. شما در زمانی که فضای کافی برای وقت گذاشتن روی علایق و اهداف خود را داشته باشید، پیشرفت زیادی می‌کنید. گاهی وقت‌ها، شما خودتان را کمی دور از بقیه می‌بینید، اما این به این دلیل است که در تنهایی خودتان را در اولویت قرار می‌دهید.”

شما هوش هیجانی بالایی دارید و به همین دلیل یک فرد عاقل به حساب می‌آیید. قبل از اعتماد به دیگران فکر می‌کنید؛ پس آنقدرها هم ساده لوح نیستید.

 

اگر مرد را در ابتدا دیدید:

به گفته خالق تست، افرادی که برای اولین بار مرد را در تصویر دیدند، «حس ششم» قوی دارند.

“اگر برای اولین بار یک مرد را دیدید، شما حس ششم قوی دارید. قدرت شهود شما خیلی بالا است و به راحتی می‌توانید احساسات و نیت دیگران را حس کنید. با اینحال، در بیشتر موارد به خود شک می‌کنید و به دنبال تأیید توسط دیگران هستید. “

شما دوست دارید یک زندگی اجتماعی خوب با دوستانتان داشته باشید. آرامش طلب هستید و از تایید دیگران حس خوبی می‌گیرید. بنابراین شما ممکن است در برخی شرایط ساده لوح باشید و به دیگران اعتماد کنید.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت علم ذهن | یک گیاه رو انتخاب کن تا بگم دلیل بودنت برای زندگی کردن چیه!!

البته بهتر است بدانید که این تست‌ها جواب درست و غلط ندارند. بلکه شخصیت شما را نشان می‌دهند و شما نباید از آن سرخورده شوید.

بلکه با دانستن نقاط ضعف و قدرت خود باید یک شخصیت قوی‌تری ایجاد کنید.  چه آدم ساده لوحی باشید یا یک آدم محافظه کار،  بهتر است به ذات خوب انسان‌ها اعتماد کنید؛ اما هوشیار باشید و اجازه ندهید دیگران از شما سو استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *