پیگیری استثنایی حائز اهمیت کارمندان نظام سلامت در برنامه‌ریزی مالی ۱۴۰۳

پیگیری فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت در بودجه ۱۴۰۳

0 نظر


بهروز رحیمی، سخنگوی سازمان سلامت در خصوص پیگیری‌های سازمان سلامت برای اجرای فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت از ادامه پیگیری‌ها در کارگروه ویژه بررسی لایحه برنامه‌ریزی مالی ۱۴۰۳ خبر داد. وی افزود که استخدام نیروهای طرحی دوران کرونا در کارگروه ویژه بررسی لایحه برنامه‌ریزی مالی ۱۴۰۳ یکی از موارد پیگیری شده توسط سازمان سلامت است و در جهت اجرایی شدن این مطالبات تلاش‌های صورت می‌گیرد و پیشنهادات متعددی نیز برای دستیابی به آن ارائه شده است. او همچنین امیدواری کرد که با همکاری مجموعه سازمان سلامت و پارلمان و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط، موضوع فوق‌العاده خاص و استخدام نیروهای دوران کرونا به خوبی محقق شود.

به گزارش دیجیاتور، بهروز رحیمی، با اشاره به پیگیری‌های مستمر سازمان سلامت برای اجرای فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت از ادامه پیگیری‌ها در کارگروه ویژه بررسی لایحه برنامه‌ریزی مالی ۱۴۰۳ خبر داد و افزود: استخدام نیروهای طرحی دوران کرونا در کارگروه ویژه بررسی لایحه برنامه‌ریزی مالی ۱۴۰۳ از سایر موارد پیگیری شده توسط سازمان سلامت است که با جدیت به دنبال اجرایی شدن این مطالبات هستیم و پیشنهادات متعددی نیز برای دستیابی به آن ارائه شده است.

وی ابراز امیدواری کرد که با تلاش‌های صورت گرفته توسط مجموعه سازمان سلامت و همکاری پارلمان و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط بتوان موضوع فوق‌العاده خاص و استخدام نیروهای دوران کرونا را محقق کرد.


نتیجه گیری این متن اشاره دارد به پیگیری‌ها و اجرای فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت و استخدام نیروهای طرحی دوران کرونا در کارگروه ویژه بررسی لایحه برنامه‌ریزی مالی ۱۴۰۳ توسط سازمان سلامت. این مطالبات با جدیت دنبال می‌شود و پیشنهادات متعددی نیز برای دستیابی به آن ارائه شده است. امیدواری است که با تلاش‌های مجموعه سازمان سلامت و همکاری پارلمان و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط، موضوع فوق‌العاده خاص و استخدام نیروهای دوران کرونا به موفقیت برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *