شروع پیش ساخت و ساز موزیکال اسطوره‌ای “نبرد رستم و سهراب”

پیش‌ تولید موزیکال اساطیری «نبرد رستم و سهراب» آغاز شد

0 نظر


در روز ۲۵ اسفند ماه، پس از پایان نگارش شاهنامه، آغاز به کار موزیکال اساطیری «نبرد رستم و سهراب» با کارگردانی حسین پارسایی شد. متن تئاتر این اثر توسط متین ایزدی نوشته شده و با سازماندهی هنری سهیل دانش اشراقی و تهیه کنندگی حسین پارسایی و سید محمود شبیری به مرحله پیش ساخت و ساز وارد شده است. اطلاعات بیشتر درباره افراد حاضر در این پروژه به زودی اعلام خواهد شد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی نمایش، همزمان با ۲۵ اسفند ماه سال‌روز پایان سرایش شاهنامه فردوسی پیش ساخت و ساز موزیکال اساطیری «نبرد رستم و سهراب» به کارگردانی حسین پارسایی آغاز شد.

با پایان یافتن نگارش متن تئاتر موزیکالِ اساطیری «نبرد رستم و سهراب» به نویسندگی متین ایزدی، این نمایش بزرگ میدانی هم‌زمان با سال‌روز پایان سرایش شاهنامه وارد مرحله پیش ساخت و ساز شد.

سهیل دانش اشراقی مدیر هنری و طراح صحنه و لباس پروژه «نبرد رستم و سهراب» است و حسین پارسایی به همراه سید محمود شبیری تهیه کنندگی مشترک این نمایش میدانی را بر عهده دارند.

اخبار تکمیلی درباره عوامل حاضر در این پروژه به زودی اعلام خواهد شد.


نمایش موزیکال اساطیری “نبرد رستم و سهراب” به کارگردانی حسین پارسایی آغاز شد و پروژه به نویسندگی متین ایزدی هم‌زمان با سال‌روز پایان سرایش شاهنامه وارد مرحله پیش ساخت و ساز شد. سهیل دانش اشراقی مدیر هنری و طراح صحنه و لباس پروژه است و حسین پارسایی به همراه سید محمود شبیری تهیه‌کنندگی می‌کنند. اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه به زودی اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *