پیشرفت فیزیکی پروژه مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب تبریز، به میزان ۶۸ درصد

پیشرفت فیزیکی ۶۸ درصدی پروژه مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب تبریز


در این متن آمده است که هیدر فتح زاده، در حاشیه بازدید رئیس امور منابع آبی، زراعت و اکوسیستم سازمان برنامه و برنامه‌ریزی مالی کشور از پروژه مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب تبریز، اعلام کرد که تا کنون برای این پروژه مبلغ ۳۹۸ میلیارد تومان هزینه شده است و میزان اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه حدود یک هزار و ۳۲۱ میلیارد تومان است، در حالی که تنها ۶۵ میلیارد تومان از اعتبار مصوب در سال ۱۴۰۲ به این پروژه تخصیص یافته است. فتح زاده از مشکلات پروژه مختصراً به مسائل مالی و نامشخص بودن میزان و زمان دقیق تأمین اعتبارات مورد نیاز و تخصیص اسناد خزانه اسلامی به جای پرداخت نقدی اشاره کرد.

به گزارش دیجیاتور، حیدر فتح‌زاده در حاشیه بازدید رئیس امور منابع آبی، زراعت و اکوسیستم سازمان برنامه و برنامه‌ریزی مالی کشور از پروژه مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب تبریز، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: برای این پروژه تا کنون مبلغ ۳۹۸ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز برای تکمیل مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب تبریز، حدود یک هزار و ۳۲۱ میلیارد تومان است، افزود: اعتبار مصوب این پروژه در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۲۶۰ میلیارد تومان بوده که از این رقم ۶۵ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

فتح‌زاده مشکلات پروژه را عمدتاً مربوط به مسائل مالی دانست و اضافه کرد: نامشخص بودن میزان و زمان دقیق تأمین اعتبارات مورد نیاز پروژه و تخصیص اسناد خزانه اسلامی به جای پرداخت نقدی را از جمله این مشکلات خواند.


مجموع هزینه های انجام شده برای پروژه تصفیه فاضلاب تبریز تاکنون ۳۹۸ میلیارد تومان است. اما برای تکمیل پروژه مدول دوم این تصفیه خانه، حدود یک هزار و ۳۲۱ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است. تا کنون ۶۵ میلیارد تومان از این اعتبار برای پروژه تخصیص یافته است. مشکلات اصلی پروژه عمدتاً مربوط به مسائل مالی است، مانند عدم تأمین دقیق اعتبارات مورد نیاز و تخصیص اسناد بدون پرداخت نقدی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *