پیروزی پرسپولیس در نیمه اول مسابقه ضد شمس آذر/ گولسیانی یک بار دیگر خوشه گلی را به ثمر رساند.

پیروزی پرسپولیس برابر شمس آذر در نیمه اول/ گولسیانی بازهم گل زد


در بازی هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های پرسپولیس و شمس آذر به مصاف هم رفتند. در این بازی، پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید. گئورگی گولسیانی در دقیقه‌ی ۲ و ۴۵ با گل‌های خود توانست تیمش را به پیروزی برساند. در نیمه اول بازی، بازیکنان پرسپولیس به ترتیب از علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه، فرشاد فرجی، علی نعمتی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، دانیال اسماعیلی فر، نبیل باهویی، سعید صادقی و گئورگی گولسیانی تشکیل شده بودند. همچنین بازیکنان شمس آذر شامل علیرضا جعفرپور، علی آزادمنش، هومن ربیع‌زاده، صادق آلبوصبیح، پوریا سرآبادانی، حسین گودرزی، محمدرضا رضایی، امیرمحمد نسایی، مهدی محمدی، علی اصغر اعرابی و عیسی مرادی بودند. در دقیقه ۳۸ از بازی کارت زرد رضایی صادر شد. در ابتدای بازی، هر دو تیم شوت های بی حاصل صورت دادند که نتیجه ای کسب نکردند. بازی با گل گولسیانی در دومین دقیقه وقت اضافه به پایان رسید. تصاویر تلویزیونی نیز نشان داد که توپ به طور کامل رده شده بود.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و شمس آذر در هفته چهاردهم لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ و با قضاوت کوپال ناظمی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان نیمه اول با برتری یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. گئورگی گولسیانی (۲+۴۵) برای پرسپولیس گل زد.

علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه، فرشاد فرجی، علی نعمتی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، دانیال اسماعیلی فر، نبیل باهویی، سعید صادقی و گئورگی گولسیانی بازیکنان پرسپولیس را در نیمه اول این بازی تشکیل می‌دادند.

علیرضا جعفرپور، علی آزادمنش، هومن ربیع‌زاده، صادق آلبوصبیح، پوریا سرآبادانی، حسین گودرزی، محمدرضا رضایی، امیرمحمد نسایی، مهدی محمدی، علی اصغر اعرابی و عیسی مرادی هم ۱۱ بازیکن شمس آذر در نیمه اول بودند.

محمدرضا رضایی در دقیقه ۳۸ به دلیل خطا روی نبیل باهویی از داور کارت زرد دریافت کرد.

شوت‌های بی حاصل بازیکنان در ابتدای بازی

هر دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و در دقیقه دو، شوت عیسی مرادی را علیرضا بیرانوند به خوبی مهار کرد. در ادامه بازیکنان پرسپولیس به سمت دروازه شمس آذر هجوم آوردند و شوت میلاد سرلک در دقیقه ۱۰ از بالای دروازه راهی اوت شد.

در دقیقه ۱۸ هم بازیکنان پرسپولیس به سمت دروازه شمس آذر حمله ور شدند که شوت سعید صادقی از پشت محوطه جریمه را جعفرپور به خوبی مهار کرد. در دقیقه ۲۴ هم امید عالیشاه با پاسی در عمق مهدی ترابی را صاحب توپ کرد و او نبیل باهویی را صاحب توپ کرد اما ضربه این بازیکن راهی به سمت دروازه شمس آذر نداشت.

سانتر سروش رفیعی در دقیقه ۳۰ از روی ضربه ایستگاهی روی سر گئورگی گولسیانی فرود آمد اما او نتوانست ضربه خوبی بزند و توپ به بیرون رفت.

در دومین دقیقه وقت اضافه سرخپوشان توسط گولسیانی به گل برتری رسیدند که بازیکنان و کادر فنی شمس آذر اعتقاد داشتند توپ از روی خط دروازه عبور نکرده است اما تصاویر تلویزیونی نشان داد توپ به طور کامل رده شده تا سرخپوشان نیمه اول را با پیروزی به پایان برسانند.


تیم پرسپولیس در نیمه اول بازی با برتری یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. گئورگی گولسیانی برای پرسپولیس گل زد. محمدرضا رضایی به دلیل خطا روی نبیل باهویی کارت زرد دریافت کرد. شوت میلاد سرلک در دقیقه ۱۰ از بالای دروازه راهی اوت شد. شوت سعید صادقی از پشت محوطه جریمه را علیرضا جعفرپور به خوبی مهار کرد. امید عالیشاه با پاسی در عمق مهدی ترابی را صاحب توپ کرد اما ضربه این بازیکن راهی به سمت دروازه شمس آذر نداشت. سانتر سروش رفیعی روی سر گئورگی گولسیانی فرود آمد اما او نتوانست ضربه خوبی بزند و توپ به بیرون رفت. در دومین دقیقه وقت اضافه سرخپوشان توسط گولسیانی به گل برتری رسیدند. تصاویر تلویزیونی نشان داد توپ به طور کامل رده شده است تا سرخپوشان نیمه اول را با پیروزی به پایان برسانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *