پیرس برازنان به آرون تیلور جانسون رای داد/ ویژگی جذابیت‌پراکنده

پیرس برازنان هم به آرون تیلور جانسون رای داد/ ویژگی کاریزماتیک


در یک مصاحبه رادیویی، پیرس برازنان، بازیگر سابق جیمز باند، اعتقاد دارد که آرون تیلور جانسون می‌تواند بازیگر بعدی نقش ۰۰۷ باشد. برازنان در اثر سینمایی‌های مجموعه جیمز باند بازی کرده است و با تیلور جانسون در اثر سینمایی “بزرگ‌ترین” همکاری داشته است. او اظهار کرد که احتمال انتخاب تیلور جانسون برای نقش جیمز باند وجود دارد، اما منابع نزدیک به او این امر را تایید نکرده‌اند. تیلور جانسون نیز از بحث درباره انتخاب خود برای این نقش خودداری کرده و تا به حال هیچ تصمیمی را در این زمینه اعلام نکرده است.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ورایتی، پیرس برازنان بازیگر سابق جیمز باند فکر می‌کند که آرون تیلور جانسون به راحتی می‌تواند ۰۰۷ بعدی باشد.

برازنان در یک مصاحبه رادیویی درباره تیلور جانسون گفت: فکر می‌کنم این مرد استعداد، توانایی و کاریزمای لازم برای بازی کردن نقش باند را دارد.

برازنان در ۴ اثر سینمایی از مجموعه باند که در دهه ۱۹۹۰ و اوایل دهه ۲۰۰۰ ساخته شد در نقش مامور مخفی بریتانیا بازی کرد که شامل «چشم طلایی»، «فردا هرگز نمی‌میرد»، «دنیا کافی نیست» و «یک روز دیگر بمیر» می‌شود. وی همچنین با تیلور جانسون در سال ۲۰۰۹ در اثر سینمایی «بزرگ‌ترین» که توسط شرکت ساخت و ساز اثر سینمایی برازنان تهیه شده بود، همکاری کرده بود.

برازنان گفت: یکی از اولین اثر سینمایی‌هایی که ساختیم، «بزرگ‌ترین» بود و او در آن اثر سینمایی بزرگ‌ترین بود.

وی افزود: بنابراین، بله، من اخبار مربوط به احتمال انتخاب او برای نقش جیمز باند را خوانده‌ام و قطعاً کلاهم را برای نفر بعدی از سر برمی‌دارم.

تیلور جانسون یکی از افراد مطرحی است که برای ایفای نقش ۰۰۷ پس از دنیل کریگ در نظر گرفته شده و مطبوعات «سان» هفته پیش گزارش کرد که به طور رسمی این نقش به او پیشنهاد شده و انتظار می‌رود به زودی قرارداد آن امضا شود. منابع نزدیک به تیلور جانسون اما چندان به این گزارش توجهی نشان ندادند و گفتند او برای نقش باند انتخاب نشده است.

تیلور جانسون که روی جلد رولینگ استون بریتانیا جای گرفته از بحث درباره بازیگری احتمالی خود در نقش باند خودداری کرد و گفت: من فقط می‌توانم درباره چیزهایی که قرار است انجام دهم صحبت کنم. احساس نمی‌کنم نیاز داشته باشم به فکر آینده‌ای برای خودم باشم. احساس می‌کنم هر چیزی که به سمت من بیاید را می‌توانم به نحو احسن انجام دهم.


تیلور جانسون ممکن است نقش ۰۰۷ بعدی را بازی کند مطابق با عقیده پیرس برازنان. او دارای استعداد، توانایی و کاریزما برای این نقش است. او قبلاً در اثر سینمایی‌هایی همکاری با برازنان داشته و به نظر می‌رسد که مناسبیت این نقش برای تیلور جانسون وجود دارد.گفته می‌شود که به تیلور جانسون پیشنهاد این نقش شده است و انتظار می‌رود قرارداد او به زودی امضا شود، اما تیلور جانسون خود این موضوع را تأیید یا رد نکرده است. او اظهار کرده است که منتظر اتفاقات است و بهترین کارایی را در هر نقشی که انتخاب شود نشان خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *