: پیدا کردن کلمه Plain در میان این همه کلمه Plane با سرعت و شتاب

معماهای تصویری چند سالی است که طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. این نوع معماها به دسته‌بندی‌های مختلفی تقسیم می‌شوند و جذابیت خاص خود را دارند. از جمله این دسته از معماها، کشف راز در تصویر، اختلاف بین دو تصویر مختلف یا یافتن واژه یا شی متفاوت در یک عکس می‌باشد. این نوع معماها برای دوستداران حل معما و آزمون‌های هوش جذاب هستند. بنابراین، حل این نوع معماها می‌تواند مفید برای تمرین و افزایش تمرکز، دقت و عملکرد مغز باشد. در این متن، یکی از معماهای تصویری این بخش ارائه شده و پاسخ آن نیز داده شده است.

معماهای تصویری از جمله معماهایی هستند که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. اینگونه معماها به دسته‌های مختلفی تقسیم بندی می‌شوند. کشف رازی در تصویر، اختلاف بین دو تصویر مختلف یا یافتن واژه یا شی متفاوت در یک عکس از جمله معماهای تصویری جذاب برای دوستداران حل معما و آزمون‌های هوش است. اگر شما هم از علاقه مندان به حل این نوع معماهای تصویری هستید همراه باشید.

معمایی که در ادامه خواهید از دسته یافتن کلمه متفاوت در بین دیگر کلمات است. ما به شما برای حل این سوال ۱۰ ثانیه زمان خواهیم داد. پس برای برنده شدن باید عجله کنید.

معمای یافتن کلمه plain بین کلمه‌های plane

.

.

.

.

.

.

آیا توانستید کلمه متفاوت را بیابید؟ زمان شما رو به اتمام است.

بیشتر بخوانید: چشمای ذره‌بینت رو به کار بنداز و بین ۱۵۲۸‌ها، عدد ۱۳۲۸ را پیدا کن

.

.

.

.

.

.

پاسخ معمای یافتن کلمه plain بین کلمه‌های plane

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود. برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. 

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احتمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات هوش و معماگونه شبیه معمای تصویری حاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

بیشتر بخوانید: می‌تونی هفت ثانیه مغزت رو روشن کنی و یه پروانه رو میون این لیموها پیدا کنی؟

امیدوارم از انجام آزمون هوش بینایی یافتن کلمه متفاوت (plain) لذت برده و بهره کافی را برده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی دیجیاتور مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و نظرات و دیدگاه‌های خود را در انتهای همین مطلب برای ما ارسال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *