پیدا کردن عدد گمشده در یک معمای علم اعداد مربعی

معماهای علم اعداد به روش‌ها و راه حل های غیر متعارف نیاز دارد. سعی کنید این معادله علم اعداد را با تفکر و تمرکز حل کنید و در کمترین زمان پاسخ را به دست بیاورید. افرادی که از حل معماهای پیچیده و راه‌حل‌های آن لذت می‌نام تجاری، حتماً باید این معمای علم اعداد را حل کنند. با حل این بازی‌های فکری می‌توانید دانش و استعداد و هوش تان را محک بزنید. تنها کاری که باید برای حل این معمای علم اعداد انجام دهید این است که مغز خود را در حالت فعال قرار دهید. به نظر شما جای علامت سوال در این خانه خالی چیست؟ راز حل این معما به روابط بین اعداد مندرج در سه ردیف معما برمی‌گردد. با توجه به روابط اعداد موجود، می‌توانید به جواب درست دست پیدا کنید.

این معماهای علم اعداد به روش‌ها و راه حل های غیر متعارف نیاز دارد. سعی کنید این معادله علم اعداد را با تفکر و تمرکز حل کنید و در کمترین زمان پاسخ را به دست بیاورید. افرادی که از حل معماهای پیچیده و راه‌حل‌های آن لذت می‌نام تجاری، حتماً باید این معمای علم اعداد را حل کنند. با حل این بازی‌های فکری می‌توانید دانش و استعداد و هوش تان را محک بزنید.

تنها کاری که باید برای حل این معمای علم اعداد انجام دهید این است که مغز خود را در حالت فعال قرار دهید.

معمای علم اعداد مربعی

معمای علم اعداد مربعی

به نظر شما جای علامت سوال در این خانه خالی چیست؟

.

.

.

.

.

.

.

دقت کنید.

.

.

.

.

.

چه رابطه‌ای بین اعداد وجود دارد؟

.

.

.

.

.

.

زمان کمی دارید.

.

.

.

.

.

یکم پایین‌تر جواب معماست!

.

.

.

.

راه حل عدد مفقود شده در معمای علم اعداد مربعی

حل این معما برای برخی آسان و برای برخی چالش برانگیز است. اگر در دسته اول قرار دارید به شما تبریک می گوییم. اما اگر نتوانستید معما را حل کنید نگران نباشید.

پاسخ همینجاست. با بررسی جواب درست می‌توانید مهارت های خود را برای حل این نوع معماها ارتقا دهید.

جواب معمای ریاضی
جواب معمای علم اعداد مربعی

برای حل معمای علم اعداد فوق باید به این صورت قدم بردارید. نکته کلیدی در این معمای علم اعداد این است که شما نباید به اعداد به صورت انفرادی نگاه کنید. این معما دارای سه عدد سه رقمی در سه ردیف است. ردیف اول عدد ۹۳۸، ردیف دوم عدد ۷۲۹ و در نهایت عدد سه رقمی ردیف سوم.

برای رسیدن به جواب باید عدد ردیف دوم را از عدد ردیف اول کم کنید که به صورت زیر است:

ردیف ۱ – ردیف ۲ = ردیف ۳

۹۳۸-۷۲۹=۲۰۹

عدد گمشده = ۲۰۹

بیشتر بخوانید: معمای علم اعداد | اگر معادله های ۲۴=۲+۲، ۳۶=۳+۳ و ۵۹=۴+۵ برقرار باشد؛ جواب ۴+۳ چیست؟

با پیدا کردن جواب این معماهایی علم اعداد می‌توانید مهارت های تفکر، گوش دادن و خلاقیت تان را بیشتر و بیشتر کنید.  این بازی های فکری، بهترین از بین برنده استرس در بدن هستند و با آن می‌توان بدن را سم زدایی کرد.

یا انجام روزانه این بازی‌ها می‌توانید سلامت روان تان را ارتقا دهید. این کار به بالا بردن سطح IQ شما کمک خواهد کرد. پازل ها و بازی های فکری تفکر تحلیلی و توانایی های حل مسئله شما را بهبود می بخشند. آنها باعث می‌شوند مغز شما به گونه‌ای کار کند که تمرکز و صبر بیشتری داشته باشد.

حل این معماهای علم اعداد لذت بخش است؛ اما نیاز به تفکر و چالش کشیدن ذهن را دارد. پس دست به کار شوید و در دنیای دیجیتالی امروزی، برای ذهن خود یک ورزش روزانه ترتیب دهید.

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در انتهای همین مطلب با ما و کاربران محترم سایت دیجیاتور به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *