پویش یلدای مهربانی تا ساعت امشب ادامه دارد.

پویش یلدای مهربانی تا پایان امشب ادامه دارد

0 نظر

به گزارش دیجیاتور، حبیب الله آسوده، در گفتگوی تلویزیونی گفت: پویش ملی یلدای مهربانی به صورت رسمی از دوشنبه آغاز شده است.

وی افزود: در گزارش‌هایی که همکاران بنده از استان‌ها داده‌اند، یک شور و نشاطی در حضور و مشارکت مردم وجود دارد و استقبال تا الان خوب بوده است.

آسوده گفت: خیرین نهادهای حمایتی کمک می‌کنند و بسته‌هایی را هدیه می‌دهند، ما به عنوان امانتدار آنها را دست نیازمندان می‌رسانیم. یک بخشی هم کمک‌های نقدی است که چه ما خودمان کمک می‌کنیم و چه کمک‌های مردمی می‌آید، یک هم افزایی می‌شود، آن را به حساب سرپرستان خانواده واریز می‌کنیم با اولویت مناطق کم برخوردار و خانواده‌هایی که دارای بُعد خانوادگی جمعیتی بیشتری هستند.

وی ادامه داد: ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار خانواده تحت پوشش داریم که مردم برای مشارکت در پویش ملی یلدای مهربانی می‌توانند علاوه بر شماره گیری کد دستوری؛ ستاره ۱۲ مربع (#۱۲*) عدد ۵ را به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ ارسال کنند یا هدایای نقدی خود را به شماره کارت ۱۹۱۹-۰۰۰۰-۹۹۷۹-۶۰۳۷ واریز کنند.

آسوده افزود: کمک هزینه یلدای مهربانی ۳۰۰ هزار تومانی برای خانواده‌های پنج نفره به بالا و ۲۰۰ هزار تومانی برای خانواده‌هایی است که ۴ نفر و پایین‌تر هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *