پوشش فیبر نوری به ۲۰۰ شهر و شش میلیون خانوار گسترش یافت.

پوشش فیبر نوری از ۲۰۰ شهر و شش میلیون خانوار عبور کرد

0 نظر


در جلسه هیأت وزیران، وزیر مخابرات و تکنولوژی مخابرات اعلام کرد که پوشش فیبر نوری در ۲۰۰ شهر افزایش یافته است و در صورت درخواست افراد، خطوط با کیفیت و پرسرعت برای‌شان فراهم خواهد شد. او همچنین از افزایش پوشش فیبر نوری به هفت میلیون خانوار تا پایان سال ۱۴۰۲ یاد کرد و از مالی کردن تولیدی فضایی کشور و قیمت‌های مالی برای پرتاب ماهواره سخن گفت. همچنین در خصوص بازی فوتبال ایران و قطر ابراز امیدواری به برد تیم ملی کشورمان کرد.

به گزارش دیجیاتور، «عیسی زارع‌پور» وزیر مخابرات و تکنولوژی مخابرات در حاشیه جلسه هیأت وزیران در جمع خبرنگاران، گفت: پوشش فیبر نوری در ۲۰۰ شهر از روز گذشته از شش میلیون خانوار عبور کرد و در صورتی که این خانواده‌ها درخواست دهند، ظرف یک ماه خطوط با کیفیت و پرسرعت را برای‌شان فراهم می‌کنیم.

وی ادامه داد: سرعت شبکه جهانی تحت فیبر نوری که در استان یزد افتتاح شد، ۱۰۰۰ مگابیت بر ثانیه بود. تاکید می‌کنم مردم باید حتماً درخواست فیبر نوری بدهند تا برای‌شان فراهم شود.

وزیر مخابرات و تکنولوژی مخابرات از افزایش پوشش فیبر نوری به هفت میلیون خانوار تا پایان سال ۱۴۰۲ سخن گفت.

زارع‌پور با بیان این‌که به دنبال درآمدزایی از تولیدی فضایی کشور هستیم، گفت: در پی مالی کردن تولیدی فضایی کشور هستیم، اما لازمه‌اش تثبیت و ارزان کردن فناوری‌های موجود در این تولیدی است.

وی از قیمت‌های مالی برای پرتاب ماهواره سایر کشورها توسط ایران به فضا سخن گفت و افزود: دنبال این هستیم تا پایان حکومت سیزدهم ماهواره کشورهای متقاضی را هم با قیمت‌های مالی در مدار زمین قرار دهیم.

وزیر مخابرات و تکنولوژی مخابرات در پیش‌بینی بازی ایران و قطر، گفت: به نظرم با بازی‌ها و نتایج خوبی که تیم ملی کشورمان تا این مرحله از بازی‌ها به دست آورده‌اند، بازی امشب را نیز خواهیم برد.

وی در خصوص نتیجه بازی فوتبال ایران و قطر، گفت: پیش‌بینی‌ام این است که ایران این بازی را دو بر یک می‌برد.


پوشش فیبر نوری در ۲۰۰ شهر از روز گذشته از شش میلیون خانوار عبور کرد و در صورتی که این خانواده‌ها درخواست دهند، ظرف یک ماه خطوط با کیفیت و پرسرعت را برای‌شان فراهم می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *