برگزاری پنجمین همایش صحنه نمایش جوان “نور” در آبادان

پنجمین همایش تئاتر جوان «نور» در آبادان برگزار می‌شود


به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی تحول سیاسی، واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری تحول سیاسی آبادان پنجمین همایش صحنه نمایش جوان «نور» را برگزار می‌کند. در این همایش نمایش‌هایی از جمله “اسلحه پدری”، “یک ضرب در دو”، “فراموشی” و “همه چیز در همین ۱۰ دقیقه اتفاق افتاد” به روی صحنه می‌روند. همچنین گروه دوبلاژ آوای ماندگار اروند نیز در بخش ویژه این رویداد فرهنگی هنری به هنرنمایی می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری تحول سیاسی آبادان به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند تحول سیاسی پنجمین همایش صحنه نمایش جوان «نور» را از ۲۴ تا ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ برگزار می‌کند.

بر این اساس نمایش‌های «اسلحه پدری» نوشته سعید ده‌پایینی و کارگردانی محمدجواد شاوردی، «یک ضرب در دو» نوشته عبدالرضا سواعدی و کارگردانی ستاره ریحانی، «فراموشی» نوشته وحید حیدری نژاد و کارگردانی مهدی شاغولی، «همه چیز در همین ۱۰ دقیقه اتفاق افتاد» به نویسندگی و کارگردانی بهروز زنگنه، «ناگفته های گودال ابوفارس» نوشته حمیدرضا قاسمی و کارگردانی علیرضا مساعدنژاد به روی صحنه می‌روند.

همچنین در بخش ویژه این رویداد فرهنگی هنری گروه دوبلاژ آوای ماندگار اروند به هنرنمایی می‌پردازند.


نمایش‌های چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند تحول سیاسی در آبادان برگزار خواهند شد. در این همایش صحنه نمایش جوان نمایش‌های مختلفی از جمله «اسلحه پدری»، «یک ضرب در دو»، «فراموشی»، «همه چیز در همین ۱۰ دقیقه اتفاق افتاد» و «ناگفته‌های گودال ابوفارس» به روی صحنه خواهند رفت. همچنین گروه دوبلاژ آوای ماندگار اروند نیز در این رویداد فرهنگی و هنری حضور خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *