پلمپ شدن دو فروشگاه اصلی مواد پروتئینی در میدان بهمن

پلمپ دو عمده فروشی مواد پروتئینی میدان بهمن


در این بازرسی‌ها، دو واحد توزیع کننده مواد پروتئینی در میدان بهمن تهران بخاطر گران فروشی و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مورد بازرسی قرار گرفتند و جریمه و پلمپ شدند. یک واحد عمده فروشی مرغ با پرونده‌ای به ارزش ۸۴۰ میلیون ریال و یک غرفه توزیع کننده گوشت نیز با پرونده‌ای به ارزش ۳۵۵ میلیون ریال به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

به گزارش دیجیاتور، در راستای اجرای طرح‌های نظارتی پایان سال دو واحد توزیع کننده مواد پروتئینی در میدان بهمن تهران مورد بازرسی قرار گرفته که به علت گران فروشی و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی جریمه و پلمپ شد.

در این بازرسی‌ها یک واحد عمده فروشی مرغ به دلیل گران فروشی متخلف شناخته شد و با پرونده‌ای به ارزش ۸۴۰ میلیون ریال و یک غرفه توزیع کننده گوشت به علت عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و گران فروشی جریمه و با پرونده‌ای به ارزش ۳۵۵ میلیون ریال به تعزیرات حکومتی معرفی شد.


مواد پروتئینی در میدان بهمن تهران مورد بازرسی قرار گرفته و یک واحد عمده فروشی مرغ به دلیل گران فروشی متخلف شناخته شد. یک غرفه توزیع کننده گوشت نیز به علت عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و گران فروشی معرفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *