اهمیت مالی باقیمانده پروژه آزادراه برای کشور

پروژه باقیمانده آزادراه از نظر اقتصادی برای کشور حیاتی است


در یک مسافرت یک روزه به گیلان، محسن منصوری در آئین بهره برداری از پروژه آزادراه رشت-قزوین حضور داشت و اعلام کرد که مقام عالی رتبه به علت تداخل برنامه‌ها نتوانست به این مراسم برسد. وی اهمیت این پروژه را برای نوروز ۱۴۰۳ بیان کرد و اعلام کرد که حکومت سیزدهم یک پروژه نیمه تمام دیگر را هم تکمیل و افتتاح کرده است. باقیمانده آزادراه رشت-قزوین از نظر اجتماعی و مالی برای گیلان و کشور اهمیت بالایی دارد و افتتاح آن باعث کاهش تردد و راحتی برای مسافران می‌شود. امروز این پروژه به بهره برداری رسید و با حضور معاون مقام عالی رتبه، وزیر راه و شهرسازی و مسؤولان کشور و استان گیلان به دستان مبارک مادر شهیدان در دسترس قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، محسن منصوری در مسافرت یک روزه به گیلان در آئین بهره برداری از پروژه باقیمانده آزادراه رشت _قزوین در محدوده رودبار اظهار کرد: حامل سلام و پیام مقام عالی رتبه به مردم گیلان هستم ایشان به علت تداخل برنامه‌ها نتوانستند به این مراسم برسند.

وی از مسافرت مقام عالی رتبه به گیلان در اوایل سال آتی خبر داد و افزود: اهمیت پروژه آزادراه رشت _قزوین و تکمیل و بهره برداری این پروژه برای نوروز ۱۴۰۳ از تأکیدات حکومت سیزدهم بوده که به سرانجام رسید.

معاون مقام عالی رتبه با اشاره به اهتمام حکومت در اتمام پروژه‌های نیمه تمام بیان کرد: حکومت سیزدهم یک پروژه نیمه تمام دیگر را تکمیل و افتتاح کرد.

منصوری با اشاره به اهمیت پروژه باقیمانده آزادراه رشت _قزوین بیان کرد: پروژه باقیمانده آزادراه از نظر اجتماعی و مالی برای گیلان و کشور از اهمیت برخوردار است.

وی به بیان اینکه افتتاح پروژه آزادراه منجیل_ رودبار یکی از پروژه‌های ملی و مهم حکومت است افزود: مسافران همواره برای مسافرت به گیلان به ویژه در پیک مسافرت‌های نوروزی با معضل تردد مواجه بودند که با افتتاح این پروژه بار ترافیکی در ورودی گیلان کاهش خواهد یافت.

امروز باقیمانده آزادراه رشت _قزوین با حضور معاون مقام عالی رتبه، وزیر راه و شهرسازی و جمعی مسؤولان کشور و استان گیلان و به دستان مبارک مادر شهیدان درویشوند به بهره برداری رسید


بهره برداری از پروژه آزادراه رشت-قزوین در محدوده رودبار انجام شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *