پرونده تجزیه و تحلیل عملکرد ۲۵۰۰ شرکت دولتی به پایان رسید

پرونده شفاف سازی عملکرد ۲ هزار و ۵ شرکت دولتی بسته شد

0 نظر


در جلسه هیات حکومت، وزیر دانش مالی، سید احسان خاندوزی، اعلام کرد که موضوع شفافیت عملکرد شرکت‌های دولتی به پایان رسیده و پرونده شفاف‌سازی با ثبت ۲۰۰۵ صورت عملکرد شرکت‌های دولتی در سامانه «کدال» بسته شده است. او همچنین اظهار کرد که در مرحله بعدی، سال آینده، به نظارت و اصلاح برخی سوء سازماندهی‌ها خواهند پرداخت تا سودآوری شرکت‌های دولتی افزایش یابد. وی همچنین بیان کرد که رییس‌جمهور تاکید داشته است که تا پایان امسال، صف وام ازدواج و فرزندآوری به پایان برسد و انتظار دارد که این موضوع رفع شود تا بخشی از مردم که در صف هستند راحت تر شود.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، «سید احسان خاندوزی» وزیر دانش مالی امروز در حاشیه جلسه هیات حکومت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موضوع شفافیت عملکرد شرکت‌های دولتی که از ماه دوم عملکرد حکومت آغاز شده بود، شب گذشته تمام شد و پرونده شفاف‌سازی با ثبت ۲۰۰۵ صورت عملکرد شرکت دولتی یا شرکت تحت سازماندهی حکومت، در سامانه «کدال» بسته شد.

وی افزود: در مرحله بعدی، سال آینده به نظارت بر عملکرد و اصلاح برخی سوء سازماندهی‌ها خواهیم پرداخت که موجب افزایش سودآوری شرکت‌های دولتی خواهد شد.

وزیر دانش مالی تاکید کرد: رییس‌جمهور درباره وام‌های تکلیفی هم تاکید کرده است که تا پایان امسال، صف وام ازدواج و فرزندآوری به پایان برسد و امیدواریم این مهم حاصل شود.

خاندوزی گفت: امیدواریم کوتاهی‌ها در این رابطه که منجر به ماندن بخشی از مردم در صف شده است، برطرف شود و تا پایان سال، بتوانیم خبر خوشی مبنی بر کاهش صف داشته باشیم.

در حال تکمیل…


شفافیت عملکرد شرکت‌های دولتی بهبود پیدا خواهد کرد، نظارت بر عملکرد و اصلاح سوء سازماندهی‌ها به افزایش سودآوری شرکت‌های دولتی منجر خواهد شد. تا پایان امسال، صف وام‌های ازدواج و فرزندآوری به پایان خواهد رسید و امیدواریم کوتاهی‌های در این زمینه برطرف شود و صف وام‌ها بهبود یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *