حالا شکایتی علیه تتلو به جرم “گسترش و ترویج کلام نامناسب” در دست بررسی قرار دارد.

پرونده تتلو با اتهام «گسترش و ترویج فحشاء» در حال رسیدگی است

0 نظر


در این متن اعلام شده است که تحقیقات در پرونده جنجالی و رسیدگی به اتهامات امیر تتلو، خواننده مشهور ایرانی، همچنان در حال ادامه است. در صورت روبه‌رو شدن تتلو با اتهام افساد فی‌الارض، پرونده‌اش به دادگاه تحول اساسی فرستاده خواهد شد؛ در غیر این صورت، دادگاه کیفری صلاحیت رسیدگی و صدور حکم در این پرونده را خواهد داشت. همچنین، خانواده‌های دو دختر ایرانی که در ترکیه خودکشی کرده‌اند، اعلام کرده‌اند که امیرحسین مقصودلو متهم اصلی در این پرونده است. تتلو پس از بازداشت در ترکیه، به بازداشتگاه اوین منتقل شده است.

به گزارش دیجیاتور، تحقیقات در این پرونده جنجالی و رسیدگی به اتهامات این خواننده ادامه دارد و اگر تتلو با اتهام افساد فی‌الارض روبه‌رو شود، پرونده‌اش به دادگاه تحول اساسی فرستاده خواهد شد و در غیر این صورت دادگاه کیفری صلاحیت رسیدگی و صدور حکم در این پرونده را خواهد داشت.

خانواده‌های دو دختر ایرانی که ادعا شده در ترکیه خودکشی کرده‌اند، از شاکیان پرونده امیرحسین مقصودلو هستند.

امیر تتلو پس از بازداشت از سوی پلیس ترکیه، صبح چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ از طریق مرز بازرگان در اختیار مأموران امنیتی جمهوری اسلامی قرار گرفت و به بازداشتگاه اوین منتقل شد.


تحقیقات برای پرونده جنجالی این خواننده ادامه دارد. در صورت روبرو شدن او با اتهام افساد فی‌الارض، پرونده به دادگاه تحول اساسی ارسال خواهد شد. در غیر اینصورت، دادگاه کیفری صلاحیت رسیدگی و صدور حکم در این پرونده را خواهد داشت. خانواده‌های دو دختر ایرانی که ادعا شده در ترکیه خودکشی کرده‌اند، از شاکیان پرونده مقصودلو هستند. پس از بازداشت تتلو توسط پلیس ترکیه، او به بازداشتگاه منتقل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *