پرسپولیس و استقلال بدون خریدار ماندند.

پرسپولیس و استقلال بدون مشتری ماندند


سازمان فرابورس ایران اعلام کرد که زمان جدید عرضه ۵۱ درصدی سهام استقلال و پرسپولیس را اعلام کرده است. براساس این اطلاعیه، زمان قبلی عرضه سهام لغو شده و مطالعات تاریخی جدید عرضه برابر با ۲۶ دی ماه ۱۴۰۲ تعیین شده است. قیمت پایه هر سهم از هر دو شرکت نیز با شرایط خاص تعیین شده است. قرار است تعداد ۵۱ درصد از سهام هر یک از شرکت‌ها به فروش برسد.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، سازمان فرابورس ایران با انتشار اطلاعیه‌هایی زمان جدید عرضه ۵۱ درصدی سهام استقلال و پرسپولیس را اعلام کرد.

طبق اعلام این سازمان، به دلیل اینکه هیچ شرکتی از زمان اعلام سازمان خصوصی سازی نسبت به خرید این سهام تا مطالعات تاریخی پنجم دی ماه ۱۴۰۲ اقدام نکرده است مطالعات تاریخی قبلی عرضه سهام به مورخه دوازدهم دی ماه لغو گردیده است.

سازمان فرابورس ایران ۲۶ دی ماه ۱۴۰۲ را به عنوان مطالعات تاریخی جدید عرضه این سهام با شرایط نقد و اقساطی در نظر گرفته است تا خریداران بتوانند فرم‌های مرتبط با خرید جداگانه یکی از شرکت‌های استقلال و پرسپولیس را با توجه به قوانین مندرج در اطلاعیه منتشر شده در سایت فرابورس را تکمیل کنند.

قرار است تعداد ۵ میلیارد و ۳۶۲ میلیون و ۶۵۷ هزار و ۶۵۰ سهم معادل ۵۱ درصد از سهام هر یک از این شرکت‌ها متعلق به وزارت ورزش و جوانان، به فروش برسد.

قیمت پایه هر سهم از هر یک از بلوک‌های استقلال وپرسپولیس برای این عرضه، معادل قیمت تابلو فرابورس در روزعرضه (معادل قیمت پایانی روز قبل از عرضه) به اضافه ۱۱۰ درصد به شرط آنکه از ۳,۳۶۲ ریال کمتر نباشد، تعیین شده بود.

پرسپولیس و استقلال بدون مشتری ماندند


سازمان فرابورس ایران اعلام کرد سهام استقلال و پرسپولیس با تخفیف ۵۱ درصد عرضه می‌شود. مطالعات تاریخی قبلی عرضه سهام لغو شده است و مطالعات تاریخی جدید عرضه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۲ است. تعداد ۵ میلیارد و ۳۶۲ میلیون و ۶۵۷ هزار و ۶۵۰ سهم متعلق به وزارت ورزش و جوانان به فروش خواهد رسید. قیمت پایه هر سهم برابر با قیمت تابلو فرابورس در روز عرضه به اضافه ۱۱۰ درصد و حداقل ۳,۳۶۲ ریال است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *