مسابقه پرسپولیس در برابر رکورد شمس آذر

پرسپولیس علیه رکورد شمس آذر


در هفته چهاردهم لیگ برتر، تیم فوتبال پرسپولیس با تیم شمس آذر قزوین مقابله می کند. شمس آذر که در فصل اول حضور خود در لیگ برتر را تجربه می کند، عملکرد خوبی داشته و تا به حال هیچ باختی نداشته است. در مقابل، پرسپولیس در آسیا و لیگ برتر عملکرد ضعیفی داشته و تنها یک برد کسب کرده است. این دیدار می تواند برای پرسپولیس فرصتی مناسب باشد تا از روند ضعیف خود خارج شود و به استقلال کمک کند تا به رکوردشکنی خود ادامه دهد.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر در حالی ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز یکشنبه ۳ دی باید رو در روی شمس آذر قزوین قرار گیرد که برای نخستین بار است که این دو تیم به مصاف هم می‌روند.

شمس آذر که اولین فصل حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند، عملکرد بسیار خوبی در نیم فصل اول داشته و در ۸ دیدار خود در این رقابت‌ها هیچ شکستی را محتمل نشده و پشت سر استقلال تهران به عنوان دومین تیم برتر در این زمینه شناخته می‌شود. استقلالی‌ها در ۱۰ بازی اخیر خود در لیگ برتر شکست نخورده‌اند.

در طرف مقابل پرسپولیس در ۹ بازی اخیر خود در آسیا و لیگ برتر تنها یک پیروزی برابر هوادار داشته و عملکرد ضعیف این تیم باعث انتقاد هواداران از کادر فنی و بازیکنان شده است؛ با توجه به دیدار این دو تیم در ورزشگاه آزادی و با حضور تماشاگران پرسپولیسی‌ها می‌توانند شکست ناپذیری شمس آذر در لیگ برتر را متوقف کنند تا هم به روند ضعیف خود در لیگ برتر پایان دهند و هم به استقلال کمک کنند تا بدون رقیب به رکوردشکنی خود ادامه دهد.


تیم فوتبال پرسپولیس قرار است در هفته چهاردهم لیگ برتر، در مقابل شمس آذر قزوین به مصاف برود. شمس آذر در نیم فصل اول با عملکرد بسیار خوبی و بدون هیچ شکستی، به عنوان دومین تیم برتر شناخته می‌شود. پرسپولیس با نتایج ضعیف خود، هواداران را ناراحت کرده است. بازی در ورزشگاه آزادی و با حضور تماشاگران پرسپولیس، می‌تواند شکست ناپذیری شمس آذر را متوقف کند و همچنین به استقلال کمک کند تا به رکوردشکنی خود ادامه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *