پرداخت پاداش سازماندهی مصرف به مشترکان تجاری

پرداخت پاداش مدیریت مصرف به مشترکان تجاری


مصطفی رجبی مشهدی در خصوص برنامه ریزی گسترده برای عبور از اوج مصرف تابستان 1403 اعلام کرد که شامل 180 برنامه در 6 محور برای تأمین پایدار برق در تایستان است. او اظهار کرد که تا سال آینده 5400 مگاوات به ظرفیت ساخت و ساز برق کشور اضافه خواهد شد و همچنین ارتقا و توسعه نیروگاه‌های حرارتی و تجدیدپذیر در دستور کار قرار دارد. همچنین برنامه‌هایی برای احداث خطوط و پست‌های انتقال نیرو و پایش و کنترل شبکه سراسری نیز در دست اقدام قرار دارد. از سوی دیگر، طرح پاداش سازماندهی مصرف برای مشترکان خانگی و تجاری در دستور کار قرار دارد و برنامه‌های تشویق محور وزارت نیرو در سمت تقاضا نیز در برنامه‌ها جای خواهد گرفت.

به گزارش دیجیاتور، مصطفی رجبی مشهدی با اشاره به برنامه ریزی گسترده برای عبور از اوج مصرف تابستان ١٤٠٣ گفت: ١٨٠ برنامه در ٦ محور با هدف تأمین پایدار برق در تایستان تدوین شده که شامل توسعه نیروگاه‌های حرارتی و تجدیدپذیر است.

وی افزود: در بخش تجدیدپذیرها تا سال آینده ٥٤٠٠ مگاوات به ظرفیت ساخت و ساز برق کشور اضافه خواهد شد و همچنین ارتقا و توسعه و رفع محدودیت‌های نیروگاه‌های موجود نیر در دستور کار قرار دارد. همچنین توسعه ظرفیت نیروگاه‌های حرارتی توسط صنایع بزرگ پیگیری می‌شود و پیش بینی می‌کنیم تا اوج بار ١٤٠٣ از این محل ١٧٠٠ مگاوات به ظرفیت ساخت و ساز برق کشور اضافه شود. علاوه بر این موارد ٧٧ طرح عملیاتی در بحث احداث خطوط و پست‌های جدید انتقال نیرو در دستور کار قرار گرفته است. علاوه بر این کارهایی در زمینه پایش و کنترل شبکه سراسری هم در دست اقدام است.

مدیرعامل توانیر با اشاره به برنامه‌ها در حوزه سازماندهی مصرف گفت: در این حوزه نیز برنامه‌هایی در نظر گرفته شده و طرح پاداش سازماندهی مصرف برای مشترکان خانگی در دستور کار قرار دارد. امسال در نظر گرفتیم که بخش تجاری هم به طرح پاداش سازماندهی مصرف اضافه کنیم و برنامه‌های تشویق محور وزارت نیرو در سمت تقاضا در برنامه‌ها قرار خواهد گرفت.


تدوین برنامه ریزی گسترده برای عبور از اوج مصرف تابستان ١٤٠٣
ضرورت افزایش ظرفیت ساخت و ساز برق کشور
اجرای برنامه‌های توسعه نیروگاه‌های حرارتی و تجدیدپذیر
افزایش ۵۴۰۰ مگاوات به ظرفیت ساخت و ساز برق کشور از منابع تجدیدپذیر
ارتقا و توسعه و رفع محدودیت‌های نیروگاه‌های موجود نیر
پیگیری توسعه ظرفیت نیروگاه‌های حرارتی توسط صنایع بزرگ
اضافه شدن ۱۷۰۰ مگاوات به ظرفیت ساخت و ساز برق کشور از نیروگاه‌های حرارتی
انجام ۷۷ طرح عملیاتی در احداث خطوط انتقال نیرو
پایش و کنترل شبکه سراسری
برنامه‌های سازماندهی مصرف برای مشترکان خانگی و تجاری
طرح پاداش سازماندهی مصرف برق به مشترکان
تشویق محور برای سازماندهی مصرف در برنامه‌های وزارت نیرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *