“پدرخوانده” با صدای پیمان معادی شنیدنی شد/آغاز اکران آنلاین ۳ اثر سینمایی

«پدرخوانده» باصدای پیمان معادی شنیدنی شد/آغاز اکران آنلاین ۳ فیلم


گروه سوینا در تازه‌ترین فعالیت خود، نسخه ویژه نابینایان اثر سینمایی سینمایی کلاسیک «پدرخوانده» را منتشر می‌کند. این نسخه در سایت سوینا، ساعت ۱۹ روز دوشنبه منتشر خواهد شد. همچنین، سه اثر سینمایی سینمایی «ویلای ساحلی»، «والدین امانتی» و «قطع فوری» نیز در اثر سینمایی‌نت اکران آنلاین می‌شوند که هرکدام در ژانرهای مختلفی قرار دارند. «ویلای ساحلی» به کارگردانی کیانوش عیاری از اکران پرده به اکران آنلاین باز می‌کند و روایت خیالی زندگی مردی بنام یونس و خانواده‌اش در ویلا را روایت می‌کند. معرفی بازیگران و خلاصه روایت خیالی هر یک از این اثر سینمایی‌ها نیز ارائه شده است.

به گزارش دیجیاتور، گروه سوینا در تازه‌ترین فعالیت خود، نسخه ویژه نابینایان اثر سینمایی سینمایی کلاسیک «پدرخوانده» به کارگردانی فرانسیس فورد کوپولا را دوشنبه ۲۸ اسفند منتشر می‌کند.

نظارت متن و ضبط این برنامه به عهده کیوان کثیریان بوده و متن روایت این اثر سینمایی را محدثه واعظی‌پور و شیدا محمدطاهر نوشته‌اند. این برنامه در استودیو شهر صدای پارسیان با صدابرداری رامتین ناهید ضبط شده و مسعود زرگران نیز صدای آن را تدوین و میکس کرده است.

نسخه ویژه نابینایان اثر سینمایی سینمایی «پدرخوانده» روز دوشنبه ساعت ۱۹ در سایت سوینا منتشر می‌شود.

این گروه پیشتر نسخه توضیح‌دار اثر سینمایی‌های سینمایی کلاسیک «کازابلانکا» با صدای سحر دولتشاهی، «دزد دوچرخه» با صدای محسن بهرامی، «بر باد رفته» با صدای شبنم مقدمی، «روانی» با صدای حبیب رضایی، «در بارانداز» با صدای الهام کردا، «دزیره» با صدای هنگامه قاضیانی، «ربه‌کا» با صدای ترانه علیدوستی، «دوازده مرد خشمگین» با صدای مهدی پاکدل، «همشهری کین» با صدای پریوش نظریه، «محمد رسول الله (ص)» با صدای امین تارخ، «اشک‌ها و لبخندها» با صدای مهتاب کرامتی، «پرندگان» با صدای پانته‌آ پناهی‌ها، «سیندرلا» با صدای ویشکا آسایش، «آخرین قطار گان هیل» با صدای بهروز شعیبی، «داشتن و نداشتن» با صدای افشین هاشمی، «جادوگر شهر اُز» با صدای شقایق دهقان، «پرواز بر فراز آشیانه فاخته» با صدای پارسا پیروزفر، «ماجرای نیمروز» با صدای سجاد افشاریان، «فارست گامپ» با صدای محمد بحرانی، «کریمر علیه کریمر» با صدای باران کوثری، «آمادئوس» با صدای رضا یزدانی، «درخشش» با صدای رضا بهبودی، «خوشه‌های خشم» با صدای علی دهکردی، «این گروه خشن» با صدای جهانگیر کوثری، «ماهی بزرگ» با صدای ستاره پسیانی، «شکارچی گوزن» با صدای پانته‌آ بهرام، «محله چینی‌ها» با صدای علی سرابی، «سکوت بره‌ها» با صدای بهروز رضوی، «نیمه شب در پاریس» با صدای داریوش کاردان، «رهایی از شاوشنک» با صدای مازیار لرستانی، «دکتر ژیواگو» با صدای بهرام رادان، «همه مردان مقام عالی رتبه» با صدای منصور ضابطیان، «شیر شاه» با صدای باران کوثری و «درخت زندگی» با صدای کیوان کثیریان را منتشر کرده است.

«ویلای ساحلی»، «والدین امانتی» و «قطع فوری» در اکران آنلاین

سه اثر سینمایی سینمایی «ویلای ساحلی»، «والدین امانتی» و «قطع فوری» در اثر سینمایی‌نت اکران آنلاین می‌شوند.

اثر سینمایی «والدین امانتی» در ژانر کمدی ویژه گروه سنی کودک و نوجوان از ساعت ۸ شب دوشنبه ۲۸ اسفند، «قطع فوری» در ژانر درام از ساعت ۸ شب چهارشنبه اول فروردین و «ویلای ساحلی» در ژانر کمدی از ساعت ۸ شب جمعه سوم فروردین ۱۴۰۳ در بخش «هنر هفتم آنلاین» اثر سینمایی‌نت اکران خود را آغاز می‌کنند.

«ویلای ساحلی» ساخته کیانوش عیاری فیلمساز مطرح کشورمان بلافاصله از اکران پرده به اکران آنلاین می‌آید.

اثر سینمایی سینمایی «ویلای ساحلی» به کارگردانی کیانوش عیاری و تهیه‌کنندگی رضا رخشان است. رضا عطاران در این اثر سینمایی طنز نقش برادرزن یونس را برعهده دارد و پژمان جمشیدی هم در نقش یونس بازی می کند. ریما رامین‌فر، فرگل فربخش، یوسف خسروی، علی پناهی نیز در «ویلای ساحلی» بازی کرده‌اند و این اثر سینمایی شووار کریم‌زاده را نیز به عنوان بازیگر معرفی کرده است. زنده‌یاد کیومرث پوراحمد نیز در اثر سینمایی عیاری ایفای نقش کرده است.

روایت خیالی اثر سینمایی «ویلای ساحلی» در یکی از شهرهای شمالی اتفاق می‌افتد. ماجرا از این قرار است که مردی به نام چاوش که صاحب یک ویلا است می خواهد همراه دخترش که در دانشگاهی در خارج از کشور پذیرش شده برای ۶ ماه به مسافرت برود و ویلا را به مردی به نام یونس می سپارد.

یونس همراه همسر و ۳ فرزندش ساکن ویلا می شوند و سپس برادرزن یونس هم از راه می رسد و از آن به بعد شاهد وقوع اتفاقات زیادی هستیم.

همچنین نویسنده، تهیه کننده و کارگردان «والدین امانتی» حسین قناعت است.

در خلاصه روایت خیالی اثر آمده است: «در یکی از روستاهای شمال که بیشتر زمین‌های زراعت و بخشی از جنگل‌هایش تبدیل به ویلا هایی برای مکان اقامتِ مسافران تهرانی شده، خواهر و برادری دوازده و ده ساله، زندگی می‌کنند که با دیدنِ علایق و نحوه زندگی کودکانِ هم سنِ شهری شان، به این نوع زندگی علاقمند می شوند و رغبتی به زندگی با خانواده خودشان ندارند. درختی سخنگو این آرزوی آنها را برآورده می کند به شرطی که آنها هم برای حفظ درختان جنگل کمک کنند..»

بیژن بنفشه خواه، شبنم قلی خانی، بازیگران نوجوان: پارسیا شکوری، عسل قرایی، آناهیتا همتی، رامین ناصرنصیر، یوسف صیادی، بهنوش بختیاری، مرتضی زارع، فاطمه هاشمی، عباس محبوب، مهسا ایرانیان، رها آقازاده و با هنرمندی شهرام قائدی، نادر سلیمانی برخی از بازیگران اثر سینمایی «والدین امانتی» هستند.

«قطع فوری» دیگر اثر سینمایی اکران آنلاین اثر سینمایی‌نت، بر اساس طرحی از مریم بحرالعلومی توسط گروه فیلمسازی بحرفیلم به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مریم بحرالعلومی در روزگار همه‌گیری بیماری کرونا ساخت و ساز شده است.

این اثر سینمایی آخرین نقش‌آفرینی زنده یاد علی انصاریان است و قصه‌ای عاشقانه در شبی را روایت می‌کند که زمین لرزه‌ای پنج ریشتری، تهران را می‌لرزاند.

سامان صفاری، افسانه کمالی، غزال نظر، علی کیان‌ارثی، محمدرسول صفری، یاسمن ترابی، سادیا جلالی‌پور، علی یعقوبی، خشایار بحرالعلومی، احمدرضا معراجی، علی اردلان، رامینا حسینی، گلبرگ محمدی، آرمان درویش و روشنک عجمیان، با هنرمندی شقایق فراهانی، سوگل طهماسبی و سیاوش چراغی‌پور، با معرفی الهه منصوریان، سیداحمد حسینی، ساسان کریمی و آخرین نقش آفرینی جاودانه علی انصاریان بازیگران «قطع فوری» هستند.


نتیجه این متن این است که گروه سوینا دوشنبه ۲۸ اسفند نسخه ویژه نابینایان اثر سینمایی پدرخوانده را منتشر می‌کند. این اثر سینمایی در سایت سوینا قرار دارد و از قبل نسخه‌های دیگری از اثر سینمایی‌های کلاسیک را منتشر کرده است. همچنین سه اثر سینمایی دیگر به نام ویلای ساحلی، والدین امانتی و قطع فوری نیز در اکران آنلاین اثر سینمایی‌نت موجود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *