برنامه تلویزیونی ستاره‌های زمین در شب‌های ماه مبارک رمضان پخش می‌شود.

پخش برنامه تلویزیونی ستاره‌های زمین در شب‌های ماه مبارک رمضان


در فصل جدید برنامه تلویزیونی ستاره‌های زمین، حجت‌الاسلام سید مصطفی حسینی به عنوان کارشناس حضور دارد و از ساعت ۲۱ در شبکه قرآن و معارف سیما پخش شده و با محوریت طرح “زندگی با آیه‌ها” و محتوای اثر ادبی “مسطورا”، خانه‌های علاقه‌مندان را می‌پردازد. عنوان این برنامه از طرحی قرآنی گرفته شده و هدف از آن تبلیغ و ترویج جلسات خانگی قرآن کریم است.این برنامه قبلاً در ماه مبارک رمضان سال گذشته با استقبال مخاطبان از آن پخش شد.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، فصل جدید برنامه تلویزیونی ستاره‌های زمین با حضور و کارشناسی حجت‌الاسلام سید مصطفی حسینی دبیر شورای توسعه میراث قرآنی کشور و دبیر جامعه قرآنی عصر در شب‌های ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۱ در شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.

این فصل از برنامه ستاره‌های زمین با محوریت طرح متمرکز «زندگی با آیه‌ها» و با محتوای اثر ادبی «مسطورا» مهمان خانه‌های علاقه‌مندان خواهد بود.

عنوان ستاره‌های زمین برگرفته از طرحی قرآنی است که به همت جامعه قرآنی عصر در حال اجرا است و به تبلیغ و ترویج جلسات خانگی قرآن کریم می‌پردازد.

گفتنی است فصل اول این برنامه در ماه مبارک رمضان سال گذشته ساخت و ساز و پخش شد که با استقبال مخاطبان همراه بود.

پخش برنامه تلویزیونی ستاره‌های زمین در شب‌های ماه مبارک رمضان


برنامه تلویزیونی ستاره‌های زمین با محوریت طرح متمرکز “زندگی با آیه‌ها” و با محتوای اثر ادبی “مسطورا” در شب‌های ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۱ در شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *