باز شدن پای متا به فروش مواد مخدر

پای متا به فروش مواد مخدر باز شد!


با توجه به گزارش دیجیاتور از رویترز، در سال 2023 تحقیقات جنایی احضاریه هایی به بستر نرم‌افزاری های متا ارسال شده است و مطالب مربوط به مواد مخدر و فروش غیرقانونی آن در این بستر نرم‌افزاری ها مورد بررسی قرار گرفته است. سازمان غذا و دارو آمریکا هم در این تحقیقات دست یاری می کند و متا نیز با نیروهای مجری مقررات همکاری می کند تا با فروش و توزیع مواد مخدر مقابله کند و کاربران را در مورد ریسک های این فعالیت ها آگاه کند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از رویترز، آنها سال2023 میلادی به عنوان بخشی از تحقیق جنایی احضاریه هایی ارسال کردند و سوالاتی پرسیدند و همینطور خواستار سوابق مربوط به مواد مخدر یا فروش غیرقانونی آن در بستر نرم‌افزاری های متا شدند.

به نوشته نشریه وال استریت ژورنال به نقل از منابع آگاه، سازمان غذا و دارو آمریکا نیز به این تحقیقات کمک می کند. البته این سازمان به نقل از سخنگوی متا نوشت: فروش غیرقانونی مواد مخدر برخلاف روابط حکومتی های ما است و ما همچنان مشغول فعالیت هستیم تا این محتوا را از سرویس هایمان حذف کنیم. متا به طور فعال با نیروهای مجری مقررات همکاری می کند تا با فروش و توزیع مواد مخدر مقابله کند.

متا، سازمان غذا و دارو آمریکاو دفتر دادستان کل ایالت ویرجینیا به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخی نداده اند. نیک کلگ رییس امور جهانی متا در بستر نرم‌افزاری ایکس اعلام کرد متا با وزارت امور خارجه ایالات متحده، دفتر مواد مخدر و جرم نهاد بین‌المللی متحد و اسنپ چت همکاری می کند تا فروش داروهای مخدر در فضای آنلاین را از بین ببرد و درباره ریسک های مرتبط با آن به کاربران آموزش دهد.


تحقیقات در حال انجام است و تلاش برای مقابله با فروش غیرقانونی مواد مخدر در فضای آنلاین ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *