پاسخ قاطعانه روماریو: من بهترین هستم نسبت به رونالدو، هالند و بنزما

پاسخ قاطعانه روماریو: من از رونالدو، هالند و بنزما بهترم


روماریو، مهاجم برزیلی سابق بارسلونا، به عنوان یکی از بازیکنان برجسته فوتبال شناخته می‌شود که بیش از هفتصد گل در دوران حرفه‌ای خود به ثمر رسانده است. در یک برنامه تلویزیونی، او خود را بهترین مهاجم فوتبال مطالعات تاریخی اعلام کرده و به مقایسه با دیگر بازیکنان معروف اما جواب‌دهی نپرداخت. او حتی به پرسش در مورد تیری هانری و رونالدو با پاسخ‌های طعنه‌آمیز خود، توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، روماریو، مهاجم برزیلی سابق بارسلونا یکی از معدود بازیکنان دنیای فوتبال است که بیش از هفتصد گل در دوران حرفه‌ای خود به ثمر رسانده است و در سال ۱۹۹۴ به عنوان بهترین بازیکن سال جهان انتخاب شد.

این ستاره سابق فوتبال برزیل مهمان یک برنامه تلویزیونی در برزیل بود مجری برنامه از او در خصوص بهترین مهاجمان حال حاضر دنیای فوتبال سوال کرد و از او خواست که خودش را با آنها مقایسه کند. او نام بازیکنانی مانند رابرت لواندوفسکی مهاجم بارسلونا، کریم بنزما بازیکن الاتحاد عربستان، ارلینگ هالند مهاجم منچسترسیتی و زلاتان ابراهیموویچ مهاجم سابق میلان را به میان آورد و روماریو در پاسخ به یک جمله اکتفا کرد و با قاطعیت گفت: بدون شک من از همه بهترم.

وقتی از روماریو در مورد تیری هانری مهاجم سابق تیم ملی فرانسه و آرسنال سوال شد لبخند طعنه آمیزی زد و بی درنگ پاسخ داد: البته که من بهتر از او هستم.

تنها بازیکنی که روماریو قبل از پاسخ دادن لحظه‌ای تأمل کرد هم تیمی سابقش رونالدو ستاره سابق بارسلونا و رئال مادرید بود. روماریو در پاسخ گفت: مطمئن بودم که درباره او از من می‌پرسید. من هم از او بهترم، اما من برای او احترام زیادی قائلم.


مهاجم برزیلی روماریو به اعتقاد خود بهترین مهاجم فوتبال جهان است و ادعا کرد که بهترین است. او همچنین ادعا کرد که بهتر از تیری هانری و حتی رونالدو هم هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *