ورود وزیر راه و شهرسازی به استان خوزستان

رشد تولید مسکن پس‌از ۱۰سال/ افزایش ۴۰ درصدی ترانزیت


وزیر راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش، در یک مسافرت یک روزه به خوزستان مسافرت کرده و با استقبال استاندار خوزستان ملاقات کرده است. در این مسافرت، وی افتتاح و اجرایی کردن پروژه‌های عمرانی از جمله راه‌سازی و مسکن، اهدای سه هزار قطعه زمین به متقاضیان دارای سه یا چهار فرزند، بازدید از پروژه‌های کمربندی اهواز و حضور در مراسم روز ملی راهیان نور را در بر داشته است. او همچنین برنامه دارد که از محورهای تردد کاروان‌های راهیان نور بازدید کرده و در یادمان‌های دفاع مقدس شرکت کند.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی صبح امروز یکشنبه در سفری یک روزه از طریق فرودگاه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اهواز وارد خوزستان شد و مورد استقبال علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان قرار گرفت.

افتتاح و اجرایی کردن پروژه‌های عمرانی در حوزه راه سازی، مسکن و فرودگاهی، جشن اهدای سه هزار قطعه زمین اختصاص‌یافته به متقاضیان دارای سه یا چهار فرزند در استان، بازدید از پروژه‌های کمربندی اهواز و چند پروژه راهسازی در استان از برنامه‌های مسافرت وزیر راه و شهرسازی است.

بازدید از محورهای تردد کاروان‌های راهیان نور، حضور در یادمان‌های دفاع مقدس و حضور در آئین روز ملی راهیان نور در خرمشهر از دیگر برنامه‌های مسافرت یک روزه بذرپاش است.


مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی، امروز وارد خوزستان شد و توسط استاندار استقبال شد. او برنامه‌های مختلفی برای اجرای پروژه‌های عمرانی در استان دارد، از جمله اهدای زمین به متقاضیان دارای سه یا چهار فرزند. او همچنین قرار است از پروژه‌های کمربندی اهواز و پروژه‌های راهسازی دیدن کند. او همچنین برنامه دارد محورهای تردد کاروان‌های راهیان نور را بازدید کرده و در یادمان‌های دفاع مقدس شرکت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *