وزیر مخابرات و تکنولوژی مخابرات به یزد رفت.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات وارد یزد شد


امشب، عیسی زارع‌پور، وزیر مخابرات، با استقبال مهران فاطمی استاندار یزد و مسؤولان این استان راه اندازی پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارهای شهرهای میبد، بافق و حمیدیا را انجام داد. این پروژه با هدف تامین شبکه جهانی با سرعت چندصد مگابیتی برای بیش از 53 هزار خانوار این شهرها، با سرمایه گذاری دولتی و خصوصی بیش از 1600 میلیارد ریال، اجرا شده است. همچنین، وزیر مخابرات 299 پروژه ارتباطی دیگر در استان یزد را افتتاح خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، عیسی زارع‌پور، امشب در بدو ورود به استان مورد استقبال مهران فاطمی استاندار یزد و جمعی از مسؤولان استان قرار گرفت.

افتتاح پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارهای شهرهای میبد، بافق و حمیدیا، که به‌طور کامل این سه شهر را تحت پوشش فیبرنوری قرار می‌دهد، از اهداف مسافرت وی به استان یزد است.

این پروژه توسط اپراتور پیشگامان و با بیش از ۱۶۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری دولتی و خصوصی اجرا شده تا دسترسی بیش از ۵۳ هزار خانوار به سرعت‌های چندصد مگابیتی شبکه جهانی فراهم شود.

وزیر مخابرات همچنین ۲۹۹ پروژه ارتباطی استان یزد از جمله راه‌اندازی سه سایت ۵G موبایل در شهر یزد، احداث ۱۵ سایت ارتباطی در بخش روستایی، راه‌اندازی باجه های پست بانک روستایی در شهرک صنعتی، عقدا و ترک آباد و همچنین فاز دوم توسعه شبکه IP ملی در این استان با افزایش ۲۵ درصدی ظرفیت را با سرمایه گذاری بیش از ۷۲۵ میلیارد تومان را افتتاح خواهد کرد.

گفتنی است؛ عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارهای شهر اردکان نیز با حضور وزیر مخابرات آغاز می شود.

وی همچنین از خط ساخت و ساز فیبرنوری در مجموعه کارخانجات کابل های مخابراتی شهید قندی نیز بازدید می‌کند.


عیسی زارع‌پور در استان یزد وارد شد.
افتتاح پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارهای میبد، بافق و حمیدیا
پروژه توسط اپراتور پیشگامان و با سرمایه گذاری دولتی و خصوصی اجرا شده.
بیش از ۵۳ هزار خانوار به سرعت‌های چندصد مگابیتی شبکه جهانی دسترسی پیدا خواهند کرد.
وزیر مخابرات همچنین ۲۹۹ پروژه ارتباطی استان یزد را اعلام کرد.
انجام عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارهای اردکان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *