اندازهٔ باد قوی سبب سقوط ۳۲ خط فشار برق در استان گیلان شد.

وزش باد شدید سبب سقوط ۳۲ تیر فشار برق در گیلان شد


در گفت و گو با خبرنگار دیجیاتور، محمدرضا حق بین، سرپرست سازماندهی بحران استانداری گیلان، به وجود باد شدید در استان و اثرات آن پرداخت. او اعلام کرد که طی شبانه روز گذشته، ۲۰ نقطه در ۹ شهرستان استان با حریق روبرو شدند اما با تلاش نیروهای امدادی، حریق‌ها مهار شدند. حق بین اظهار کرد که در اثر باد شدید، فشار برق در ۶ شهرستان به متوسط و در ۵ شهرستان به ضعیف سقوط کرده است، اما خوشبختانه خسارت جانی نداشته و برق در تمامی مناطق وصل است. وی همچنین به شهروندان توصیه کرد که از تردد غیر ضروری و ایستادن در زیر سازه‌های آهنی و درختان خودداری کنند و تا زمان بررسی دقیق خسارات، از صبر و حوصله بهره‌برداری کنند.

محمدرضا حق بین در گفت و گو با خبرنگار دیجیاتور با اشاره به جزئیات وزش باد شدید در استان اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته ۲۰ نقطه در ۹ شهرستان استان حریق گزارش شده که با تلاش نیروهای امدادی اطفا شده است.

سرپرست سازماندهی بحران استانداری گیلان افزود در پی وزش باد شدید ۱۷ تیر فشار متوسط برق در ۶ شهرستان و ۱۵ تیر فشار ضعیف برق در ۵ شهرستان استان سقوط کرده که خوشبختانه خسارت جانی نداشته و برق تمامی این مناطق وصل است.

حق بین با بیان اینکه میزان خسارت‌ها در درست بررسی است، گفت: شهروندان از تردد غیر ضرور و ایستادن در زیر سازه‌ها آهنی و درختان خودداری کنند.


طی شبانه روز گذشته ۲۰ نقطه در ۹ شهرستان استان حریق گزارش شده که با تلاش نیروهای امدادی اطفا شده است. سرپرست سازماندهی بحران استانداری گیلان افزود در پی وزش باد شدید ۱۷ تیر فشار متوسط برق در ۶ شهرستان و ۱۵ تیر فشار ضعیف برق در ۵ شهرستان استان سقوط کرده که خوشبختانه خسارت جانی نداشته و برق تمامی این مناطق وصل است. حق بین با بیان اینکه میزان خسارت‌ها در درست بررسی است، گفت: شهروندان از تردد غیر ضرور و ایستادن در زیر سازه‌ها آهنی و درختان خودداری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *