وزارت مخابرات میزبان جلسه آخرین شورای اطلاع رسانی حکومت است

وزارت ارتباطات میزبان آخرین جلسه شورای اطلاع رسانی دولت


در بیست و چهارمین جلسه شورای هماهنگی مراکز اطلاع رسانی و ارتباطات سازمانی دستگاه‌های اجرایی که توسط وزارت مخابرات برگزار شده بود، حضور وزیر مخابرات و رئیس شورای اطلاع رسانی حکومت آورده شد. در این جلسه که آخرین نشست این شورا در سال ۱۴۰۲ بوده، گزارشی از دستاوردها و اقدامات وزارت مخابرات در سال جاری ارائه شد و اعضا به بررسی مسائل مطرح شده پرداختند و نکاتی درباره جهاد تبیین و اطلاع رسانی هنرمندانه مورد بحث قرار گرفت.

به گزارش دیجیاتور به نقل از وزارت مخابرات و تکنولوژی مخابرات؛ بیست و چهارمین جلسه شورای هماهنگی مراکز اطلاع رسانی و ارتباطات سازمانی‌های دستگاه‌های اجرایی به میزبانی وزارت مخابرات با حضور عیسی زارع پور وزیر مخابرات و تکنولوژی مخابرات و سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی حکومت برگزار شد.

در این جلسه که آخرین نشست این شورا در سال ۱۴۰۲ به شمار می‌رفت، گزارشی از دستاوردها و اقدامات وزارت مخابرات در سال جاری ارائه شد.

همچنین در این جلسه اعضا نسبت به مسائل مطرح شده نظرات خود را مطرح کردند و نسبت به جهاد تبیین و اطلاع رسانی هنرمندانه نکاتی طرح شد.


جلسه شورای هماهنگی مراکز اطلاع رسانی و ارتباطات سازمانی برگزار شد و گزارشی از دستاوردها و اقدامات وزارت مخابرات ارائه شد. اعضا نظرات خود را مطرح کردند و نکاتی درباره جهاد تبیین و اطلاع رسانی هنرمندانه طرح شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *