واکنش وزیر ورزش به جعل امضا و لغو مجوز بازرگانی بین‌الملل خودروی فوتبالیست‌ها

واکنش وزیر ورزش به جعل امضا و ابطال مجوز واردات خودرو فوتبالیستها


در این متن وزیر ورزش، کیومرث هاشمی، درباره دستوری که به‌منظور بررسی موضوع “جعل امضا” در باشگاه استقلال داده بود، صحبت کرده است. او اشاره کرده است که در جامعه ورزش معمولاً موضوعات فرهنگی و مثبت غالب هستند، اما گاهی اتفاقاتی رخ می‌دهد که شاید با واقعیت مطابقت نداشته باشند. وزیر ورزش تاکید کرده است که هر اتفاقی را پیگیری می‌کنند و در مورد این تخلف هم دستور بررسی داده تا اقدامات لازم صورت بگیرد و اطلاعات واقعی اعلام شود. همچنین او به ابطال مجوز بازرگانی بین‌الملل خودروهای فوتبالیست‌ها اشاره کرده و اعلام کرده است که حکومت سعی می‌کند این مشکل حل شود و شرایط مناسبی برای قهرمانان رشته‌های دیگر هم فراهم شود.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، کیومرث هاشمی در رابطه با دستوری که برای بررسی موضوع «جعل امضا» در باشگاه استقلال داده بود، گفت: البته ذات جامعه ورزش اینگونه است که موضوعات فرهنگی و مثبت در آن غالب است اما گاهی مسائلی اتفاق می افتد که شاید از اصل و اساس آن واقعیت نداشته باشد.

وی تصریح کرد: با این حال ما وظیفه داریم هر اتفاقی می افتد را پیگیری کنیم. در مورد موضوع اخیر هم به محض اطلاع، دستور بررسی دادم تا در حراست مرکزی بررسی شود و آنچه واقعیت دارد اعلام خواهد شد. بهتر است بیشتر از این برای جامعه ورزش و فوتبال نگرانی درست نکنیم.

وزیر ورزش تاکید کرد که به محض مشخص شدن نتیجه آن را اطلاع رسانی خواهند کرد.

هاشمی همچنین در مورد ابطال مجوز بازرگانی بین‌الملل وسایل نقلیه فوتبالیست ها خاطرنشان کرد: این موضوع را در حکومت مطرح کردم. این پیشنهاد را هیات وزیران مصوب کرد اما حالا لغو آن باعث نگرانی شده آنهم در آستانه جام ملت های آسیا.

وی با تاکید بر اینکه موضوع را در حضور مظفری رئیس دیون عدالت اداری هم مطرح کرد، گفت: از او خواستیم که این ملاحظات را در نظر داشته باشد.

وزیر ورزش تاکید کرد: حکومت مصمم است و دنبال این است تا هم این مشکل حل شود و هم برای قهرمانان دیگر رشته ها که این موضوع باعث انتقاد آنها شده بود هم شرایطی مهیا شود.


موضوع “جعل امضا” در باشگاه استقلال بررسی می‌شود. موضوعات فرهنگی و مثبت در جامعه ورزش غالب است. مسائلی اتفاق می‌افتد که شاید از اصل و اساس آن واقعیت نداشته باشد. وظیفه‌ی ما پیگیری هر اتفاقی است. موضوع “جعل امضا” به محض اطلاع پیگیری و بررسی شده و نتیجه آن اعلام خواهد شد. نگرانی در مورد جامعه ورزش و فوتبال بهتر است بیشتر نشود. مجوز بازرگانی بین‌الملل وسایل نقلیه برای فوتبالیست‌ها لغو شده است که باعث نگرانی در آستانه جام ملت‌های آسیا شده است. این موضوع در حکومت و همچنین در حضور رئیس دیوان عدالت اداری مطرح شده است. حکومت مصمم است تا این مشکل حل شود و شرایطی برای قهرمانان دیگر رشته‌ها فراهم شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *