مساکن کوچک مناسب بازار مسکن کشور نیستند

واحدهای کوچک متراژ مناسب بازار مسکن کشور نیست


پژمان جوزی، رئیس هیأت مدیره انجمن تولیدی ساختمان، در یک نشست خبری اعلام کرد که نظرات کارشناسی لازم برای حضور پیمانکاران خارجی در کشور ضروری است و تولیدی ساختمان و هیأت مؤسس، با ورود تکنولوژی و سرمایه خارجی به کشور موافقند، اما در مورد ساخت واحدهای مسکونی با متراژ ۲۰ الی ۳۵ متری، اوضاع متناسب با شعار جوانی جمعیت نیست و قطعاً نخواهد بود. وی همچنین بر اهمیت توجه به سازندگان بزرگ، بازرگانی بین‌الملل فناوری‌های نوین، ایمن سازی و ارزان سازی در تولیدی ساختمان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، پژمان جوزی رئیس هیأت مدیره انجمن تولیدی ساختمان امروز در نشست خبری با تاکید براینکه حضور پیمانکاران خارجی در کشور نیازمند نظرات کارشناسی شده است، گفت: تولیدی ساختمان و هیأت مؤسس قطعاً در خصوص ورود تکنولوژی و سرمایه خارجی به کشور موافق هستیم اما در خصوص حضور پیمانکاران خارجی در کشور نیازمند نظرات کارشناسی شده است.

جوزی در ادامه تاکید کرد: در اخبارها ماه‌های گذشته خبری مبنی بر ساخت واحدهای ۲۰ الی ۳۵ متری پخش شده، اما قطعاً چنین متراژ با توجه به شعار جوانی جمعیت تطابق نخواهد داشت.

وی گفت: ساخت و عرضه این واحدهای مسکونی در بازار مسکن موجب می‌شود تا خانوار علاقه‌ای به توسعه افراد خانواده نداشته باشد و روابط حکومتی ما قطعاً چنین متراژی نخواهد بود.

رئیس انجمن تولیدی ساختمان افزود: معتقدم باید کار به سازندگان بزرگ سپرده شود. به صورت رایگان می‌توانیم بهترین مشاور حکومت و وزارت راه و شهرسازی در ساخت مسکن، بازرگانی بین‌الملل فناوری‌های نوین، ایمن سازی و ارزان سازی باشیم.


انجمن تولیدی ساختمان به ورود تکنولوژی و سرمایه خارجی به کشور موافق است اما حضور پیمانکاران خارجی نیازمند نظرات کارشناسی است. اخباری درباره ساخت واحدهای ۲۰ الی ۳۵ متری منتشر شده است اما این متراژ با شعار جوانی جمعیت تطابق نخواهد داشت. ساخت و عرضه این واحدهای مسکونی می‌تواند باعث شود که خانوارها علاقه‌ای به توسعه نداشته باشند و روابط حکومتی انجمن قطعاً چنین متراژی را تایید نمی کند. انجمن تولیدی ساختمان معتقد است که کار باید به سازندگان بزرگ سپرده شود و می‌توانیم بهترین مشاور حکومت و وزارت راه و شهرسازی در زمینه ساخت مسکن، بازرگانی بین‌الملل فناوری‌های نوین، ایمن سازی و ارزان سازی باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *