وضعیت هوای تهران ناسالم برای افراد حساس است

هوای تهران برای گروه‌های حساس ناسالم است

0 نظر


شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اعلام کرده است که شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۱۰۷ قرار دارد و وضعیت هوای تهران ناسالم برای گروه‌های حساس است. این در حالی است که تهران از ابتدای سال ۹ روز هوای پاک، ۱۸۳ روز هوای قابل قبول، ۷۴ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه و ۱۰ روز هوای ناسالم برای همه افراد داشته است.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، بر اساس آمار شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۱۰۷ قرار گرفته و وضعیت هوای تهران در شرایط ناسالم برای گروه‌های است.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته بر روی عدد ۱۱۶ قرار گرفته بود و هوا برای گروه‌های حساس جامعه آلوده و در وضعیت نارنجی قرار داشت.

تهران از ابتدای سال ۹ روز هوای پاک، ۱۸۳ روز هوای قابل قبول، ۷۴ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه و ۱۰ روز هوای ناسالم برای همه افراد داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۲ روز هوای پاک، ۱۴۴ روز هوای قابل قبول، ۱۰۶ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه و ۱۶ روز هوای ناسالم برای همه افراد ۲ روز هوای بسیار ناسالم و ۲ روز هوای خطرناک داشته است.


شاخص کیفیت هوا در تهران در حال حاضر بر روی عدد ۱۰۷ قرار دارد و وضعیت هوای شهر در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه است. در ۲۴ ساعت گذشته، این شاخص بر روی عدد ۱۱۶ قرار داشته و هوای شهر برای گروه‌های حساس جامعه آلوده بوده و در وضعیت نارنجی قرار داشته است. در طول سال جاری، تهران ۹ روز هوای پاک، ۱۸۳ روز هوای قابل قبول، ۷۴ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه و ۱۰ روز هوای ناسالم برای همه افراد داشته است. در مقایسه با سال گذشته، تهران دارای شرایط مناسب‌تری بوده و تعداد روز‌های هوای ناسالم و بسیار ناسالم کاهش یافته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *