درگذشت هنرمند پیشکسوت صحنه نمایش سیستان و بلوچستان

هنرمند پیشکسوت تئاتر سیستان و بلوچستان درگذشت


در این متن اعلام می شود که هنرمند پیشکسوت هنر هفتم، صحنه نمایش و تلویزیون استان سیستان و بلوچستان به نام غلامرضا پودینه، به علت بیماری سرطان دارفانی درگذشت. این هنرمند در سال گذشته به دلیل سانحه ای در پشت صحنه صحنه نمایش شهر آسیب دید و در حال درمان بود. اما در طول روند درمان، ناگهان به علائم سرطان برخورد کرد و پس از جلسات علم عناصر درمانی، امروز درگذشت. ضایعه را به خانواده و جامعه هنرمندان تسلیت می گویند.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، «غلامرضا پودینه»، هنرمند پیشکسوت هنر هفتم، صحنه نمایش و تلویزیون استان سیستان و بلوچستان، امروز (دوشنبه شانزدهم بهمن)، بر اثر بیماری سرطان دارفانی را وداع گفت.

این هنرمند، سال گذشته در یازدهم فروردین ۱۴۰۱، هنگام بازی در نمایش «دکتر نون زنش را بیشتر از مصدق دوست داشت» به کارگردانی «هادی مرزبان»، در پشت صحنه صحنه نمایش شهر از ناحیه پا و کمر دچار سانحه شده بود و همچنان روند درمانش ادامه داشت.

وی که طی ماه‌های گذشته به دلیل عوارض نخاعی و آسیب‌های وارده به ستون فقرات در بستر بیماری بود، در طول روند درمان با بروز ناگهانی علائم سرطان روبه‌رو شد و پس از گذراندن چند جلسه علم عناصر درمانی، پیش‌ازظهر امروز، چشم از جهان فروبست.

دیجیاتور این ضایعه را به خانواده وی و جامعه هنرمندان تسلیت می‌گوید.


“غلامرضا پودینه”، هنرمند پیشکسوت هنر هفتم، صحنه نمایش و تلویزیون استان سیستان و بلوچستان، امروز بر اثر بیماری سرطان وداع گفت. این هنرمند، سال گذشته در یازدهم فروردین ۱۴۰۱ در پشت صحنه صحنه نمایش شهر به کارگردانی هادی مرزبان، دچار سانحه شده بود و همچنان درمانش ادامه داشت. وی در طول روند درمان با بروز ناگهانی علائم سرطان روبه‌رو شد و پس از گذراندن چند جلسه علم عناصر درمانی، امروز چشم از جهان فروبست. دیجیاتور این ضایعه را به خانواده وی و جامعه هنرمندان تسلیت می‌گوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *