اهدای هنرمندان به زندانیان در گلریزان/ میزبانی در فرهنگسرای بهمن

هنرمندان به گلریزان زندانیان می‌آیند/ میزبانی در فرهنگسرای بهمن


مراسم گلریزان آزادی زندانیان غیرعمد، همزمان با اکران ویژه اثر سینمایی سینمایی «ورود و خروج ممنوع» با حضور چهره های فرهنگی، هنری، خیران و پیشکسوتان ورزش کشور در هنر هفتم چاپلین فرهنگسرای بهمن برگزار خواهد شد. در این ویژه برنامه، عوامل اثر سینمایی سینمایی و شخصیت های تاثیرگذار کشور در کنار خیران و چهره های شاخص فرهنگی و هنری، حضور خواهند داشت. این برنامه با هدف کمک و مساعدت در آزادی زندانیان غیرعمد برگزار می شود و با همکاری موسسه فرهنگی هنری هلیا آثار خلاقانه شهر و بنیاد خیریه لبخند ایتام، سازماندهی شهری منطقه ۱۶ و فرهنگسرای بهمن برگزار خواهد شد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی فرهنگسرای بهمن، مراسم گلریزان آزادی زندانیان غیرعمد، همزمان با اکران ویژه اثر سینمایی سینمایی «ورود و خروج ممنوع» با حضور چهره های فرهنگی، هنری، خیران و پیشکسوتان ورزش کشور در هنر هفتم چاپلین فرهنگسرای بهمن برگزار می شود.

در این ویژه برنامه که همراه با اکران ویژه فیـلم سینمایی «ورود خروج ممنوع» به کارگردانی و نویسندگی امید آقایی و تهیه کنندگی مرتضی شایسته در فرهنگسرای بهمن برگزار می شود، عوامل این اثر سینمایی سینمایی در کنار شماری از خیران و چهره های شاخص فرهنگی و هنری، شخصیت های تاثیرگذار کشور و پیشکسوتان ورزشی، حضور خواهند داشت.

این ویژه برنامه با هدف کمک و مساعدت در آزادی زندانیان غیرعمد با همکاری و مشارکت موسسه فرهنگی هنری هلیا آثار خلاقانه شهر، بنیاد خیریه لبخند ایتام، سازماندهی شهری منطقه ۱۶ و فرهنگسرای بهمن از ساعت ۱۷:۳۰ سه شنبه پنجم دی ماه در سالن هنر هفتم تراس چـاپـلین به نشانی بزرگراه نواب (جنوب)، میـدان بـهمن، خیابان شهید وفـایی، فرهنگسرای بهمن برگزار می شود.


مراسم گلریزان زندانیان غیرعمد با همراهی اثر سینمایی «ورود و خروج ممنوع» و حضور چهره های فرهنگی، هنری، خیران و پیشکسوتان ورزش کشور در هنر هفتم چاپلین فرهنگسرای بهمن برگزار می شود. در این برنامه، عوامل اثر سینمایی و شخصیت های تاثیرگذار کشور حضور خواهند داشت. با هدف کمک به آزادی زندانیان غیرعمد، این برنامه با همکاری موسسه فرهنگی هنری هلیا آثار خلاقانه شهر، بنیاد خیریه لبخند ایتام، سازماندهی شهری منطقه ۱۶ و فرهنگسرای بهمن برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *