همیشه هفت وسیله خانه را در حراجی بخرید تا سود بیشتری کسب کنید

در حراجی‌ها می‌توانید وسایل خانه را با قیمت مناسب‌تری پیدا کنید و نیاز نیست که قیمت گزافی بپردازید. می‌توانید اقلام ضروری و تزئینی از جمله حوله حمام، حوله ظروف و دستمال، لیوان، صندلی‌های اکسنت، اثر ادبی‌های میز قهوه و دکور سرامیکی را با قیمت مناسب در حراجی‌ها پیدا کنید. این اقلام همیشه باید در حراجی خریداری شوند تا از هزینه‌های اضافی جلوگیری کنید و از قیمت مناسب بهره‌مند شوید.

چه در حال بازسازی خانه خود باشید و چه فقط در حال تجدید دکوراسیون هستید، وسایل خانه این روزها گران‌تر از همیشه هستند اما ین بدان معنا نیست که باید در همه چیز ولخرجی کنید یا حتی قیمت کامل را بپردازید. بسیاری از اقلام ضروری و تزئینی وجود دارد که می‌توانید با قیمت مناسب‌تری در تقریبا هر زمان از سال در حراجی‌ها پیدا کنید و نیاز نیست که قیمت گزافی بپردازید. بنابراین، قبل از افزودن هر چیزی به سبد خرید خود، این لیست از هفت موردی که همیشه باید در حراجی بخرید را بدانید.

بیشتر بخوانید: نحوه تمیز کردن بالکن | ۱۳ مرحله برای تمیز کردن اصولی بالکن

خرید در حراجی

مواردی که باید آنلاین خریداری شوند

حوله حمام

حوله ظروف و دستمال

آیا همه ما دستمال و یا حوله‌ای کاملا خوب را خراب نکرده‌ایم چون ظرف روغنی را که فکر می‌کردیم تمیز است را با آن خشک کردیم؟ در حالی که حوله های ظرفشویی دقیقا اقلامی نیستند که قیمت بالایی داشته‌باشند، اما به سرعت فرسوده می شوند. به همین دلیل است که خرید حوله ظرفشویی را نیز به صورت حراجی پیشنهاد می‎‌کنیم. خوب است که همیشه چند حوله تازه در دسترس داشته‌باشید. پس اگر حوله‌های ظروف خوبی را در فروشحراجی‌ها می‌بینید، خرید چند وسیله اضافی ضرری ندارد.

لیوان

چه آن‌ها تصادفا از دست شما یا اهل خانه بیفتند یا کسی فراموش کند که هنگام جابجایی یا اثاث کشی روی جعبه برچسب «شکننده» بزند، احتمال شکستن لیوان‌های نوشیدنی بیشتر است. بنابراین، آنها در بیشتر مواقع ارزش پرداخت هزینه اضافی را ندارند. داشتن مجموعه‌ای از انواع مختلف ظروف شیشه‌ای نیز خوب است. این لیوان‌ها را در حراجی‌ها به قیمت بهتری بخرید و یک دست اضافه همیشه در خانه داشته‌باشید.

بیشتر بخوانید: ۳۸ مدل لیوان شیک و خاص شیشه‌ای مد روز سال

صندلی‌های اکسنت

صندلی‌های اکسنت افزودنی عالی برای دکوراسیون هر اتاقی هستند. بهترین بخش این است که آنها می‌توانند به خودی خود الگو و استایل خاص خود را اضافه کنند. اما به گفته طراح داخلی فرانسسا گریس، شما نیازی به پرداخت هزینه کامل برای آنها ندارید. او می‌گوید: «صندلی‌های اکسنت کالایی عالی برای خرید در حراجی‌ها هستند، زیرا معمولاً بسیار گران هستند و من همیشه به دنبال آن هستم، اما نمی‌خواهم روی آن ولخرجی کنم.

خرید به صرفه از حراجی

اثر ادبی‌های میز قهوه!

چه بر اساس رنگ در یک قفسه اثر ادبی چیده شده باشند و چه به صورت تزئینی روی یک میز چیده شده باشند، یک یا دو اثر ادبی اضافه که خوانده‌اید و نیازی به آن‌ها در کتابخانه خود ندارید، می تواند جلوه زیبایی به هر اتاقی ببخشد. اما چرا بهای کامل را پرداخت کنیم؟ اثر ادبی‌ها واقعا هرگز از مد نمی‌افتند، بنابراین دلیلی وجود ندارد که در صورت دیدن آن‌ها در نمایشگاه اثر ادبی، آن‌ها را نخرید.

دکور سرامیکی

مکان‌های زیادی برای خرید دکور سرامیکی وجود دارد، بنابراین نیازی نیست بیشتر از چیزی که می‌خواهید یک قطعه خوب بخرید، هزینه کنید. در حقیقت هر قطعه سرامیکی که بتوان آن را در فروش پیدا کرد، شما را برنده بازی می‌کند. آن‌ها زیبا هستند که روی میز قهوه‌خوری، بالای اثر ادبی‌ها یا به عنوان یک قطعه کوچک جذاب روی میز کنار تخت چیده شوند. سرامیک‌ها بافتی غنی، تاریخی و قوی را به هر فضایی ارائه می دهند. بهتر از همه، از آنجایی که قطعات سرامیکی ضروری نیستند، می توانید وقت خود را صرف کرده و بدون صرف هزینه از بازی یافتن آن‌ها در حراجی‌ها لذت ببرید.

تمام لوازم مد روز

آیا دوست دارید خانه خود را با جدیدترین دکوراسیون شیک، به روز کنید؟ آیا از سراسر رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام دنبال ترندهای حدید دکوراسیون هستید؟ اما این مسئله را در نظر بگیرید که ممکن است چند ماه دیگر به آن پرده های صورتی علاقه نداشته باشید. بنابراین، منطقی نیست که از ترندهایی که زود از مد می‌افتند پیروی کنید. اما اگر می‌خواهید لوازم مد روز را در خانه خود امتحان کنید، به جای خرید آن‌ها با قیمت بالا، به دنبال حراجی باشید.

شما چه وسیله خانگی را پیشنهاد می‌کنید که بتوان در حراجی به قیمت بهتری پیدا کرد؟

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در انتهای همین مطلب با ما و کاربران محترم سایت دیجیاتور به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *