استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات مردم

همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات مردم استفاده می‌شود


در یک بازدید از مرکز جامع سلامت شهر وحدتیه، حمزه امین نژاد به کارکنان این مرکز تاکید کرد که با استعانت از خداوند متعال، باید فرصت خدمت به مردم را غنیمت شمرده و در راستای خدمت به آن‌ها تلاش کنند. همچنین، بخشدار بخش سعدآباد بر وحدت، وفاق، همگرایی، انسجام، کار و تلاش و اهتمام مجدانه و استفاده از همه ظرفیت‌ها در مرکز جامع سلامت شهر وحدتیه تأکید کرد. در این بازدید، مسائل و مشکلات مرکز جامع سلامت شهر وحدتیه و نحوه تکریم ارباب رجوع نیز مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور حمزه امین نژاد عصر پنج شنبه در بازدید از مرکز جامع سلامت شهر وحدتیه خطاب به کارکنان این مرکز اظهار داشت: اکنون که فرصت خدمت به مردم برای شما فراهم است، باید با استعانت از خداوند متعال فرصت را غنیمت شمرده و در راستای خدمت به مردم که بزرگترین سرمایه نظام هستند، تلاش کنید.

بخشدار بخش سعدآباد در این بازدید بر وحدت، وفاق، همگرایی، انسجام، کار و تلاش و اهتمام مجدانه و استفاده از همه ظرفیت‌ها در مرکز جامع سلامت شهر وحدتیه تأکید کرد.

در این بازدید مسائل و مشکلات مرکز جامع سلامت شهر وحدتیه و نحوه تکریم ارباب رجوع مورد بررسی قرار گرفت.


مسئله و مشکلات مرکز جامع سلامت شهر وحدتیه و تأکید بر وحدت، وفاق، همگرایی، انسجام، کار و تلاش و اهتمام مجدانه و استفاده از همه ظرفیت‌ها در مرکز.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *