انتخاب بازیگران برای «هفت سایه» در حال پیش ساخت و ساز است

«هفت سایه» وارد پیش تولید شد/ انتخاب بازیگران ادامه دارد


پس از صدور پروانه فیلمسازی، پیش ساخت و ساز اثر سینمایی «هفت سایه» به نویسندگی و کارگردانی علی آشتیانی و تهیه کنندگی محمد طاها توکلی آغاز شد و در حال حاضر در مرحله انتخاب عوامل و بازیگران قرار دارد. اثر سینمایی در مورد چهار خانواده و روستایشان است که در زمان منازعه ایران و عراق به منازعه زدگی می‌پردازد و چهار روایت موازی با ساختاری غیرخطی و متقاطع دارد. علی آشتیانی به عنوان کارگردان و نویسنده و محمد طاها توکلی به عنوان تهیه کننده این اثر قرار دارند و تجربه‌های موفقی در تولیدی هنر هفتم دارند.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، پس از صدور پروانه فیلمسازی، پیش ساخت و ساز اثر سینمایی «هفت سایه» به نویسندگی و کارگردانی علی آشتیانی و تهیه کنندگی محمد طاها توکلی آغاز شد و هم اکنون در مرحله انتخاب عوامل و بازیگران قرار دارد.

در خلاصه روایت خیالی «هفت سایه» آمده است: «این اثر سینمایی قصه چهار خانواده و روستایشان است که همزمان در زمان منازعه ایران و عراق دچار منازعه زدگی می شوند. چهار روایت از چهار زندگی که منازعه وارد آن می شود. چهار روایت موازی که با ساختاری غیرخطی و متقاطع جلو می‌رود.»

علی آشتیانی پیش از این سال‌ها به عنوان دستیار کارگردان و برنامه ریز در هنر هفتم و تلویزیون فعالیت داشته و آثاری چون تله صحنه نمایش «خاطرات لیلا»، تله اثر سینمایی‌های «از بهشت تا بهشت»، «مرغ تخم طلا» و مستند «سرزمین هر ایرانی» و داستانی «دعای مادر» را در کارنامه خود دارد. وی همچنین در اثر سینمایی‌های کوتاه مختلف به‌عنوان مشاور کارگردان حضور داشته است.

همچنین محمدطاها توکلی تهیه کننده این اثر سابقه تهیه کنندگی تله اثر سینمایی «دردسرساز» و چند کار کوتاه را در کارنامه خود دارد.


پیش ساخت و ساز اثر سینمایی «هفت سایه» آغاز شده و در حال انتخاب عوامل و بازیگران قرار دارد. این اثر سینمایی روایت خیالی چهار خانواده و روستایشان را در زمان منازعه ایران و عراق به تصویر می‌کشد. علی آشتیانی به عنوان نویسنده و کارگردان و محمدطاها توکلی به عنوان تهیه کننده این اثر مشغول کار هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *