هراس و نگرانی دشمنان، خاطره و زنده ماندن شهداست

هراس و نگرانی دشمنان، ماندگاری و زنده‌ماندن یاد شهدا است


در یازدهمین یادواره شهدای بانک فروش خارجی ایران در مشهد مقدس، محسن سیفی، مدیرعامل بانک، با حضور خانواده‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان و مدیران ارشد بانک، از ماندگاری و ادامه یاد شهدا و نگرانی دشمنان در این زمینه بحث کرد. او تاکید کرد که احترام به یاد شهدا و پیگیری راه آنها، باید در سال‌های آینده بیشتر شد و خانواده‌های شهدا و ایثارگران از ارزش صبر و مقاومت باید حمایت شود. درباره شرایط مالی و تنگناهای بین‌المللی نیز سخن گفته و بر اهمیت حل مشکلات مالی کشور تأکید کرد. در پایان، خانواده‌های شهدا با او گفت‌وگو کردند و موضوعات مختلفی را مطرح کردند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از روابط‌عمومی بانک فروش خارجی ایران، محسن سیفی در یازدهمین یادواره شهدای بانک فروش خارجی ایران در مشهد مقدس که با حضور خانواده‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان و مدیران ارشد بانک فروش خارجی ایران برگزار شد، با بیان این مطلب، افزود: نگرانی دشمنان از ماندگاری و ادامه داشتن یاد شهدا است یعنی دشمن حتی از زنده نگاه داشتن یاد شهدا هراس دارد و حادثه اخیر شهدای کرمان این واقعیت را نشان داد.

سیفی گفت: این مسأله وظیفه ما را برای برگزاری بهتر و جدی‌تر یادواره شهدا در سال‌های آتی سنگین‌تر می‌کند تا با گرامی داشتن یاد شهدا و تبیین مسیر آنها، گام برداشتن در راه شهدا را برای خود و آیندگان تکرار کنیم و ادامه دهنده راه آنها باشیم.

او خطاب به خانواده‌های شهدا، افزود: قطعاً تحول اساسی و سرافرازی امروز کشور مدیون و مرهون دلاوری فرزندانی است که در دامان شما پرورش یافته‌اند و آنها با تقدیم جان، جوارح و سلامتی خود، در مطالعات تاریخی ماندگار شده‌اند. بخشی از شهدا نیز دوران طولانی را با جانبازی گذرانده‌اند که تحول اساسی و کشور مدیون صبر و مقاومت و ایثارگری خانواده‌های آنها نیز هست.

مدیرعامل بانک فروش خارجی ایران با اشاره به شرایط مالی و تنگناهای بین‌المللی نیز گفت: هنوز در فضای منازعه مالی هستیم و در یکی از بزرگترین بنگاه‌های مالی کشور عملاً در جبهه‌های دیگر در حال جنگیدن هستیم و همه ما وظایف خطیر و متفاوتی داریم.

او با بیان شرایط دوران دفاع مقدس و ایستادگی مردم ایران در مقابل استکبار جهانی، تاکید کرد: امروز هم در پی محدودیت‌های بین‌المللی‌های ظالمانه که بر کشور ما وضع شده است، باید با اعتماد و توکل به خداوند و مردم برای اصلاح و بهبود برخی از موضوعات مالی و جاری کشور و همچنین تبیین اتفاقات خوبی که در جریان است، به طور جهادی عمل کنیم.

سیفی با تاکید بر اینکه در جایگاه بانکدار باید تمامی انرژی خود را برای حل مشکلات دانش مالی کشور و معیشت مردم به کار بگیریم، افزود: محدودیت‌های بین‌المللی‌های ظالمانه بیش از ۴ دهه است که بر دانش مالی ما تحمیل شده و باید به طور جهادی در حوزه رسیدگی به امور مشتریان، رسیدگی به امور همکاران و به طریق اولی رسیدگی به امور خانواده‌های شهدا و ایثارگران عمل کنیم.

در پایان یادواره، جمعی از خانواده شهدا با محسن سیفی به گفت‌وگو پرداخته و موضوعات خود را مطرح کردند.


یازدهمین یادواره شهدای بانک فروش خارجی ایران در مشهد مقدس با حضور خانواده‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان و مدیران ارشد بانک فروش خارجی ایران برگزار شد و نگرانی دشمنان از ماندگاری و ادامه داشتن یاد شهدا بود. مسأله وظیفه ما را برای برگزاری بهتر و جدی‌تر یادواره شهدا در سال‌های آتی سنگین‌تر می‌کند. مدیرعامل بانک فروش خارجی ایران به شرایط مالی و تنگناهای بین‌المللی اشاره کرد و تاکید کرد که باید با اعتماد و توکل به خداوند و مردم برای اصلاح و بهبود برخی از موضوعات مالی و جاری کشور به طور جهادی عمل کرد. در پایان یادواره، جمعی از خانواده شهدا با محسن سیفی به گفت‌وگو پرداخته و موضوعات خود را مطرح کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *