عملکرد مقبول سردار آزمون در مساوی شدن با ناپولی

نمره قابل قبول سردار آزمون در دیدار برابر ناپولی


در هفته هفدهم سری آ ایتالیا، تیم‌های فوتبال رم و ناپولی بازی کردند که در پایان بازی رم با نتیجه ۲-۰ به سود خود به پایان رسید و در رده ششم جدول قرار گرفت. در این بازی، پلگرینی و لوکاکو دو گل رم را زدند. سردار آزمون با ورود به زمین در دقیقه ۷۱ تأثیرگذاری زیادی برروی گل اول رم داشت و در نهایت نمره قابل قبول ۷.۶ را کسب کرد. بهترین بازیکن رم در این بازی برایان کریستانته بود که به نمره ۷.۷ رسید. در هفته هجدهم، رم به مصاف یوونتوس خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، تیم‌های فوتبال رم و ناپولی در هفته هفدهم سری آ ایتالیا شامگاه شنبه دو دی در ورزشگاه المپیک شهر رم به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه دو بر صفر به سود شاگردان ژوزه مورینیو در تیم رم به پایان رسید تا این تیم با کسب ۲۸ امتیاز در رده ششم جدول قرار بگیرد.

پلگرینی و لوکاکو زننده دو گل رم بودند. سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال رم در این بازی از دقیقه ۷۱ و به جای پارادس وارد زمین شد و روی گل اول تیمش تأثیرگذاری داشت. این بازیکن از سایت «sofascore» نمره قابل قبول ۷/ ۶ را کسب کرد.

بهترین بازیکن رم در این بازی از نگاه سایت sofascore برایان کریستانته بود که نمره ۷/۷ را به دست آورد و با نمایشی که از خود در خط هافبک رم نشان داد تبدیل به بهترین بازیکن زمین هم شد.

رم در هفته هجدهم شنبه ۹ دی در ورزشگاه ورزشگاه یوونتوس شهر تورین میهمان این تیم خواهد بود که این بازی هم برای هر دو تیم از حساسیت بالایی برخوردار است.


در بازی بین تیم‌های رم و ناپولی در هفته هفدهم سری آ ایتالیا، تیم رم با نتیجه دو بر صفر برنده شد. در این بازی، پلگرینی و لوکاکو دو گل تیم رم را زدند. سردار آزمون هم به عنوان مهاجم ایرانی تیم رم در این بازی وارد زمین شد و تأثیرگذاری خوبی در گل اول تیمش داشت. بهترین بازیکن تیم رم در این بازی برایان کریستانته بود که با نمره ۷/۷ بهترین بازیکن زمین شد. در هفته هجدهم، تیم رم میهمان تیم یوونتوس خواهد بود و این بازی نیز برای هر دو تیم حساسیت بالایی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *