نمایش “بازیگر کولی کر” در نگارخانه هنر هفتم

نمایش «صید کولی کر» در موزه سینما


در ادامه برنامه “شب‌های مستند” در نگارخانه هنر هفتم، اثر سینمایی “صید کولی کر” با حضور انجمن صنفی تهیه کنندگان سینمای مستند نمایش داده خواهد شد. در این نشست، حمیدرضا احمدی لاری و فرهاد ورهرام به بررسی این اثر سینمایی می‌پردازند که روایتگر صید یک کوسه نهنگ غول پیکر به نام “کولی کر” است. احمدی لاری این اثر سینمایی را در سال ۱۳۵۵ تهیه کرده و درباره آن صحبت خواهد کرد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی نگارخانه هنر هفتم، در ادامه نمایش‌های ویژه اثر سینمایی‌های مستند در نگارخانه هنر هفتم تحت عنوان «شب‌های مستند» با مشارکت انجمن صنفی تهیه کنندگان سینمای مستند، اثر سینمایی «صید کولی کر» روی پرده سالن فردوس نگارخانه هنر هفتم می‌رود.

در هشتمین نشست شب‌های مستند که روز سه شنبه ۲۲ اسفند ساعت ۱۷ برگزار می‌شود، حمیدرضا احمدی لاری و فرهاد ورهرام از مستندسازان پیشکسوت درباره اثر سینمایی صحبت خواهند کرد، اثر سینمایی مستند «صید کولی کر» روایتگر صید نوعی کوسه نهنگ غول پیکر است که اهالی منطقه آن را کولی کر می‌نامند و حمیدرضا احمدی لاری این اثر سینمایی مستند را در سال ۱۳۵۵ ساخته است.


نمایش اثر سینمایی مستند «صید کولی کر» در نگارخانه هنر هفتم به همت انجمن صنفی تهیه کنندگان سینمای مستند برگزار می‌شود، که در این نشست شب‌های مستند، حمیدرضا احمدی لاری و فرهاد ورهرام به بررسی و بحث در مورد این اثر سینمایی می‌پردازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *