نمایش “زیرخاکی” در یادمان شلمچه به روی صحنه رفت.

نمایش «زیرخاکی» در یادمان شلمچه اجرا شد


در نمایش “زیرخاکی”، روایت خیالی یک بازمانده منازعه روایت می‌شود که وظیفه تفحص بچه‌ها در مناطق عملیاتی را بر عهده دارد و می‌خواهد به مادران شهدای گمنام کمک کند. این نمایش به کارگردانی خانم معصومه باباییان چم علیشاهی و تهیه کنندگی گروه تیم هنرمندان آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد هنرهای زیبا، در شهرستان خرمشهر اجرا می‌شود. از دیگر اعضای این تیم نیز طاهریان پور و صباح جوان پور، و همچنین راحیل طاهریان پور به عنوان طراح لباس و صحنه و پوستر نمایش هستند.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، نمایش «زیرخاکی» روایت یک بازمانده منازعه است که سال‌ها نقش بچه‌های تفحص را در مناطق عملیاتی بازی می‌کند و دوست دارد به مادران شهدای گمنام کمک کند؛ او از گنجی نام می‌برد که هیچ وقت تمام نمی‌شود و فقط مادران چشم انتظاری هستند که حاضرند به جای فرزند خود نشانه‌ای به یادگار داشته باشند.

این اثر هنری با تهیه کنندگی گروه تیم هنرمندان آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد هنرهای زیبا، سکانس از شهرستان خرمشهر با سازماندهی خانم معصومه باباییان چم علیشاهی است.

طاهریان پور و صباح جوان پور در نمایش زیرخاکی ایفای نقش می‌کنند؛ همچنین باباییان چم علیشاهی سرپرست گروه این نمایش است و راحیل طاهریان پور نیز طراح لباس و صحنه و همچنین پوستر نمایش نامبرده را بر عهده دارد.


این اثر هنری روایت یک بازمانده منازعه است که سال‌ها نقش بچه‌های تفحص را در مناطق عملیاتی بازی می‌کند و دوست دارد به مادران شهدای گمنام کمک کند؛ گنجی نام می‌برد که هیچ وقت تمام نمی‌شود و فقط مادران چشم انتظاری هستند که حاضرند به جای فرزند خود نشانه‌ای به یادگار داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *