نمایش زیرخاکی در نگارخانه منازعه خرمشهر به روی صحنه درآمد.

نمایش «زیرخاکی» در موزه جنگ خرمشهر اجرا شد


در قالب ششمین همایش ملی صحنه نمایش خیابانی راهیان نور، نمایش خیابانی “زیرخاکی” به نویسندگی و کارگردانی احمد طاهریان در نگارخانه منازعه خرمشهر اجرا شد. این نمایش روایت خیالی یک بازمانده منازعه را روایت می‌کند که تلاش می‌کند به مادران شهدای گمنام کمک کند. با تهیه کنندگی گروه تیم هنرمندان آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد هنرهای زیبا، این اثر هنری با سازماندهی خانم معصومه باباییان چم علیشاهی به روی صحنه برده شد.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، نمایش خیابانی «زیرخاکی» به نویسندگی و کارگردانی احمد طاهریان در قالب ششمین همایش ملی صحنه نمایش خیابانی راهیان نور در دو نوبت در نگارخانه منازعه خرمشهر اجرا شد.

زیر خاکی روایت یک بازمانده منازعه است که سال‌ها نقش بچه‌های تفحص را در مناطق عملیاتی بازی می‌کند و دوست دارد به مادران شهدای گمنام کمک کند، وی از گنجی نام می‌برد که هیچ وقت تمام نمی‌شود و فقط مادران چشم انتظاری هستند که حاضرند به جای فرزند خود نشانه‌ای به یادگار داشته باشند.

این اثر هنری با تهیه کنندگی گروه تیم هنرمندان آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد هنرهای زیبا، سکانس از شهرستان خرمشهر با سازماندهی خانم معصومه باباییان چم علیشاهی است.

طاهریان پور و صباح جوان پور در نمایش زیرخاکی ایفای نقش می‌کنند؛ همچنین باباییان چم علیشاهی سرپرست گروه این نمایش است و راحیل طاهریان پور نیز طراح لباس و صحنه و همچنین پوستر نمایش نامبرده را بر عهده دارد.


نمایش خیابانی «زیرخاکی» در همایش ملی صحنه نمایش خیابانی راهیان نور اجرا شد.روایت یک بازمانده منازعه است که می‌خواهد به مادران شهدای گمنام کمک کند.این اثر هنری توسط گروه تیم هنرمندان آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد هنرهای زیبا تهیه شده است.طاهریان پور و صباح جوان پور در نمایش ایفای نقش می‌کنند.سرپرست گروه این نمایش خانم معصومه باباییان چم علیشاهی است و راحیل طاهریان پور نیز طراح لباس و صحنه و پوستر نمایش هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *