نمایش خیابانی «مهمان ناخوانده» در ده نقطه هنری کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد.

نمایش خیابانی «مهمان غاصب» در ۱۰ نقطه کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد


نمایشی با عنوان “مهمان غاصب” در شهرهای لنده، دهدشت، باشت و یاسوج برای عموم اجرا شد. این نمایش در زبانی ساده و با مایه های طنز، قصه اشغال سرزمین فلسطین توسط صهیونیست‌ها و خیانت‌های سازمان‌های مدعی حقوق بشر را روایت می‌کند. از جمله میزبانان این نمایش، مدارس لنده، موسسه آموزش عالی پیام نور باشت، مدارس حجاب، وحدت و دبستان فجر دانش یاسوج بودند. مهمان غاصب متقاضی شرکت در بخش خیابانی جشنواره صحنه نمایش فجر بوده و کارگردان این صحنه نمایش یاسر خالقی و بازیگران آن افضل خرمی، یاسین نجاتی و یاسر خالقی هستند.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، اکبر آئین عصر یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: این نمایش در شهرهای لنده، دهدشت، باشت و یاسوج برای عموم اجرا شد.

وی با بیان اینکه مهمان غاصب از تولیدات واحد هنرهای نمایشی و دفتر آثار خلاقانه مردمی حوزه هنری است، گفت: این نمایش، با زبانی ساده و مایه‌های طنز، قصه اشغال سرزمین فلسطین توسط صهیونیست‌ها و خیانت‌های سازمان‌های مدعی حقوق بشر را روایت می‌کند.

آئین اظهار داشت: اجرای این نمایش خیابانی در مدارس و میدان‌های اصلی شهرهای استان با استقبال چشمگیری مواجه شد و مدارس لنده، موسسه آموزش عالی پیام نور باشت، مدارس حجاب، وحدت و دبستان فجر دانش یاسوج از جمله میزبانان این نمایش بودند.

وی افزود: مهمان غاصب متقاضی شرکت در بخش خیابانی غزه جشنواره صحنه نمایش فجر بوده و کارگردان این صحنه نمایش یاسر خالقی و بازیگران آن افضل خرمی، یاسین نجاتی و یاسر خالقی هستند.


نمایش بر روایت قصه اشغال سرزمین فلسطین توسط صهیونیست‌ها و خیانت‌های سازمان‌های مدعی حقوق بشر تمرکز دارد. اجرای این نمایش در شهرهای لنده، دهدشت، باشت و یاسوج رواج یافت. مدارس و موسسه آموزش عالی پیام نور با استقبال چشمگیری میزبان این نمایش بودند. مهمان غاصب درخواست شرکت در جشنواره صحنه نمایش فجر در بخش خیابانی غزه را داشت. کارگردان این صحنه نمایش یاسر خالقی بوده و بازیگران آن افضل خرمی، یاسین نجاتی و یاسر خالقی می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *