شروع نمایشگاه قرآن از اول فروردین ۱۴۰۳

نمایشگاه قرآن از اول فروردین ۱۴۰۳ آغاز به کار می‌کند

0 نظر


وزیر میراث و ارشاد اسلامی امروز در جلسه هیأت حکومت اعلام کرد که نمایشگاه بین‌المللی قرآن در اولین روز فروردین آغاز خواهد شد و تمهیدات لازم برای حضور همه اقشار مردمی در این نمایشگاه فراهم شده است. او همچنین اعلام کرد که بخش‌های جانبی نمایشگاه برای حفظ سوره‌های کوچک برای خُردسالان آماده شده و پویش میلیونی برای آن راه‌اندازی خواهد شد. اسماعیلی همچنین از ابلاغ سند هنر صوتی توسط رییس‌جمهور خبر داد و اعلام کرد که بنیاد پویانمایی تشکیل خواهد شد و شهر جهانی صنایع خلاق فرهنگی نیز در حال ایجاد است.

به گزارش دیجیاتور، «مهدی اسماعیلی» وزیر میراث و ارشاد اسلامی امروز در حاشیه جلسه هیأت حکومت در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نمایشگاه قرآن در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در اولین روز فروردین، نمایشگاه بین‌المللی قرآن را آغاز می‌کنیم. همه تمهیدات فراهم شده که این نمایشگاه به بهترین نحو و با حضور همه اقشار مردمی برگزار شود.

وی افزود: بخش‌های جانبی در نمایشگاه برای حفظ سوره‌های کوچک برای خُردسالان آماده شده است و یک پویش میلیونی برای آن راه‌اندازی خواهد شد. تلاش می‌کنیم در تمامی استان‌ها در طول ماه مبارک رمضان، این نمایشگاه را داشته باشیم.

وزیر میراث و ارشاد اسلامی با بیان اینکه سند هنر صوتی از سوی رییس‌جمهور ابلاغ شد، گفت: این سند، اتفاق بسیار مبارکی برای حوزه آثار خلاقانه است. ۴۵ سال بود که این حوزه، مقررات بالادستی نداشت؛ این سند به تصویب شورایعالی تحول اساسی فرهنگی رسیده و بسیار مترقی است و الان منتشر کرده‌ایم و در معرض استفاده همه عزیزان قرار دادیم.

اسماعیلی گفت: بنیاد پویانمایی رسماً دیروز ابلاغ شد و این بنیاد زیر نظر وزارت میراث و ارشاد اسلامی تشکیل خواهد یافت و همچنین شهر جهانی صنایع خلاق فرهنگی نیز اتفاق مبارک در موضوع صنایع خلاق است که با همکاری جهاد دانشگاهی و معاونت علمی و فناوری این کار بزرگ جلو خواهد رفت.


برگزاری نمایشگاه قرآن در ماه مبارک رمضان به بهترین نحو و با حضور همه اقشار مردمی برگزار خواهد شد و تمهیدات لازم برای حفظ سوره‌های کوچک برای خُردسالان نیز فراهم شده است. همچنین، سند هنر صوتی از سوی رییس‌جمهور ابلاغ شده و برای حوزه آثار خلاقانه بسیار مبارک است، که ۴۵ سال است که این حوزه، مقررات بالادستی نداشته و این سند به تصویب شورایعالی تحول اساسی فرهنگی رسیده است. بنیاد پویانمایی رسماً دیروز ابلاغ شد و شهر جهانی صنایع خلاق فرهنگی نیز تشکیل شده و با همکاری جهاد دانشگاهی و معاونت علمی و فناوری این کار بزرگ جلو خواهد رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *