متن تئاتر “خانه خیابان مهر” برگزار شد.

نمایش‌نامه‌خوانی «خانه خیابان مهر» برگزار شد

0 نظر


در نمایش‌نامه‌خوانی “خانه خیابان مهر” که به نویسندگی و کارگردانی غلامحسین حکومت‌ آبادی بود، متن تئاتر‌ای را این هنرمندان خواندند. در پایان این متن تئاتر‌خوانی، با حضور هنرمندان پیشکسوت، حسین مسافر آستانه و رضا نعمتیان، از هنرمندان متن تئاتر‌خوان قدردانی شد. همچنین، بابک نوری بیان کرد که قرار است هر دو هفته یک بار نمایش‌نامه‌خوانی با نام “شنبه‌های مهر آفرین” در تماشاخانه ایران‌شهر برگزار شود و هدف این برنامه‌ها حمایت از هنرمندان جوان است.

به گزارش دیجیاتور به نقل از روابط‌عمومی پروژه، در نمایش‌نامه‌خوانی «خانه خیابان مهر» به نویسندگی و کارگردانی غلامحسین حکومت‌ آبادی، اصغر همت، قاسم زارع، رضا فیاضی، بابک انصاری، بابک نوری، مهدی بازدار، فاطمه خسروی، حامد صحت به عنوان خوانش‌گر حضور داشتند و این متن تئاتر را خوانش کردند.

در پایان متن تئاتر‌خوانی با حضور هنرمندان پیشکسوت، حسین مسافر آستانه و رضا نعمتیان از هنرمندان متن تئاتر‌خوان قدردانی شد.

بابک نوری یکی از هنرمندان و مجری مراسم نیز طی سخنان کوتاهی گفت: قرار است هر ۲ هفته یک بار در روزهای شنبه و با همکاری بنیاد هنرمندان مهر آفرین و تماشاخانه ایران‌شهر، نمایش‌نامه‌خوانی در سالن ناظرزاده کرمانی با نام شنبه‌های مهر آفرین برگزار شود و هدف از اجرای این برنامه‌ها حمایت از هنرمندان جوان است تا بتوانند متن‌های تازه نگارش‌شده یا تازه ترجمه شده را اجرا کنند.


نتیجه‌های متن بیان می‌شود که در نمایش‌نامه‌خوانی «خانه خیابان مهر» با حضور هنرمندان پیشکسوت و متن تئاتر‌خوانان جوان، این متن تئاتر خوانده شده است. در پایان متن تئاتر‌خوانی، از هنرمندان و متن تئاتر‌خوانان قدردانی شد. همچنین، اعلام شد که در شنبه‌های مهر آفرین، با همکاری بنیاد هنرمندان مهر آفرین و تماشاخانه ایران‌شهر، نمایش‌نامه‌خوانی در سالن ناظرزاده کرمانی برگزار خواهد شد به منظور حمایت از هنرمندان جوان و اجرای متن‌های تازه نگارش‌شده یا تازه ترجمه شده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *