نمایشگاه کارتون «بیمارستان منطقه جنگی نیست» افتتاح می‌شود.


این متن درباره‌ی افتتاح نمایشگاه و رونمایی از اثر ادبی آثار کارتون و کاریکاتور “بیمارستان منطقه جنگی نیست” است که توسط اکرم صدیقی کلاته، رییس حوزه هنری تحول سیاسی خراسان شمالی، در نگارخانه عالی حوزه هنری تحول سیاسی برگزار می‌شود. این اثر ادبی شامل ۵۱ اثر از ۳۵ هنرمند دنیا است و پس از فراخوان شاهد، آثار از ۲۴ کشور دنیا انتخاب شده است. نمایشگاه کارتون و کاریکاتور “بیمارستان منطقه جنگی نیست” از مطالعات تاریخی ۳ تا ۹ بهمن ماه و از ساعت ۹ تا ۱۸ در نگارخانه عالی برگزار خواهد شد.

اکرم صدیقی کلاته در گفت‌وگو با خبرنگار دیجیاتور اظهار کرد: آیین افتتاح نمایشگاه و رونمایی از اثر ادبی آثار کارتون و کاریکاتور «بیمارستان منطقه جنگی نیست» از ساعت ۱۶ دوشنبه برگزار می‌شود.

رییس حوزه هنری تحول سیاسی خراسان شمالی تصریح کرد: این نمایشگاه در نگارخانه عالی حوزه هنری تحول سیاسی برپا می‌شود.

وی با اشاره به چاپ ۵۱ اثر از ۳۵ هنرمند دنیا در اثر ادبی «بیمارستان منطقه جنگی نیست» افزود: پس از انتشار فراخوان شاهد دریافت آثار از ۲۴ کشور دنیا بودیم.

صدیقی خاطر نشان کرد: نمایشگاه کارتون و کاریکاتور «بیمارستان منطقه جنگی نیست» از مطالعات تاریخی ۳ تا ۹ بهمن ماه و از ساعت ۹ تا ۱۸ در نگارخانه عالی آماده میزبانی از علاقه‌مندان خواهد بود.


نمایشگاه و رونمایی از اثر ادبی آثار کارتون و کاریکاتور «بیمارستان منطقه جنگی نیست» از ساعت ۱۶ دوشنبه برگزار می‌شود.
نمایشگاه در نگارخانه عالی حوزه هنری تحول سیاسی برگزار می‌شود.
۵۱ اثر از ۳۵ هنرمند دنیا در اثر ادبی «بیمارستان منطقه جنگی نیست» چاپ شده است. پس از انتشار فراخوان شاهد از ۲۴ کشور دنیا آثار دریافت شد.
نمایشگاه کارتون و کاریکاتور «بیمارستان منطقه جنگی نیست» از مطالعات تاریخی ۳ تا ۹ بهمن ماه و از ساعت ۹ تا ۱۸ در نگارخانه عالی برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *