نمایش “دشت باوینه” در فضای هنری به مناسبت نوروز ۱۴۰۳ به روی صحنه می‌آید.

نماهنگ «دشت باوینه» عیدانه حوزه هنری در نوروز ۱۴۰۳ رونمایی می شود


یک نماهنگ هنر صوتی با عنوان «دشت باوینه» توسط واحد هنر صوتی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد ساخت و ساز شده است. این اثر با شعری از محمدرضا تیموری نژاد و آهنگسازی و تنظیم حسین رحمانی تهیه و تنظیم شده و در حال تدوین نهایی می‌باشد. با پیوستگی به مفاهیم همدلی و امیدآفرینی از میراث عشایری، این اثر به مناسبت ایام نوروز ۱۴۰۳ خلق شده است و به کمک رسانه‌های عمومی و مجازی منتشر خواهد شد. همچنین در ساخت و ساز این اثر، معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان، اداره کل میراث و ارشاد اسلامی، مرکز آفرینش‌های هنری بسیج و سایر موسسات نقش مشارکتی داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، نماهنگ قطعه هنر صوتی «دشت باوینه» ساخت و ساز جدید واحد هنر صوتی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد با شعری از محمدرضا تیموری نژاد و آهنگسازی و تنظیم حسین رحمانی به کارگردانی سید جواد هادی اصل با اتمام فیلمبرداری در حال طی کردن مراحل نهایی تدوین است.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: این اثر با توجه به مفاهیم همدلی، شور و نشاط، امیدآفرینی برگرفته از میراث اصیل عشایری ویژه ایام نوروز ۱۴۰۳ ساخت و ساز شد.

محمد حسن محمودی افزود: این کار از طریق رسانه‌های عمومی و درگاه‌های مجازی پخش خواهد شد.

در ساخت و ساز این اثر فاخر هنری، معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان، اداره کل میراث و ارشاد اسلامی، مرکز آفرینش‌های هنری بسیج، بسیج دانش آموزی ناحیه عشایر، سیمای استانی دنا، ناحیه مقاومت بسیج انصارالحسین (ع) یاسوج مشارکت و همکاری داشتند.


ساخت و ساز قطعه هنر صوتی «دشت باوینه» با شعری از محمدرضا تیموری نژاد و آهنگسازی و تنظیم حسین رحمانی به کارگردانی سید جواد هادی اصل در حال طی کردن مراحل نهایی تدوین است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *