نشست “مطبوعات‌نگاری اندیشه” در حال برگزاری است.

نشست «روزنامه‌نگاری اندیشه» برگزار می‌شود


در نشست “مطبوعات‌نگاری اندیشه”، یادبود محمدامیر خوش‌صحبتان، مطبوعات‌نگار اندیشه و عدالت، برگزار خواهد شد. این نشست در مطالعات تاریخی یکشنبه سوم دی‌ماه از ساعت ۱۶ الی ۱۸ در سالن اجتماعات دیجیاتور برگزار خواهد شد. محل برگزاری این نشست مکانی است که در خیابان استاد نجات اللهی، بالاتر از خیابان سمیه، کوچه مرحوم رضا مقدسی واقع است. محمدامیر خوش‌صحبتان، سردبیری مجله‌های “آینده‌سازان” و “مصوت” را بر عهده داشت و همچنین سازماندهی مدرسه آزاد مطبوعات‌نگاری را بر عهده داشت. وی روزهای نزدیک به ۲۹ آبان ماه در حین بازگشت از زیارت حضرت امام علی بن موسی الرضا (ع) در پی یک حادثه رانندگی درگذشت. او همچنین از همکاران مؤسسه الحیات و نزدیکان مرحوم علامه محمدرضا حکیمی بود.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، نشست «مطبوعات‌نگاری اندیشه»؛ یادبود مرحوم محمدامیر خوش‌صحبتان مطبوعات‌نگار اندیشه و عدالت برگزار می‌شود.

زمان برگزاری یکشنبه سوم دی‌ماه رأس ساعت ۱۶ الی ۱۸ است.

محل برگزاری این نشست، سالن اجتماعات دیجیاتور، واقع در خیابان استاد نجات اللهی، بالاتر از خیابان سمیه، کوچه مرحوم رضا مقدسی است.

گفتنی است مرحوم محمدامیر خوش‌صحبتان مطبوعات‌نگار و نویسنده میراث، عقاید معنوی و اندیشه ۲۹ آبان ماه در حالی که از مسافرت زیارت حضرت امام علی بن موسی الرضا (ع) باز می‌گشت در پی سانحه رانندگی درگذشت. وی از همکاران مؤسسه الحیات و از نزدیکان مرحوم علامه محمدرضا حکیمی محسوب می‌شد.سردبیری مجله‌های «آینده‌سازان» و «مصوت»، سردبیری پایگاه مطالعاتی سدید و سازماندهی مدرسه آزاد مطبوعات‌نگاری، بخشی از کارنامه او در میراث و رسانه است.


یادبود مرحوم محمدامیر خوش‌صحبتان مطبوعات‌نگار اندیشه و عدالت در نشست «مطبوعات‌نگاری اندیشه» برگزار می‌شود. زمان برگزاری این نشست یکشنبه سوم دی‌ماه است. محل برگزاری نشست، سالن اجتماعات دیجیاتور در خیابان استاد نجات اللهی، بالاتر از خیابان سمیه، کوچه مرحوم رضا مقدسی است. مرحوم محمدامیر خوش‌صحبتان مطبوعات‌نگار و نویسنده میراث، عقاید معنوی و اندیشه در مطالعات تاریخی ۲۹ آبان ماه درگذشت، در حالی که از مسافرت زیارت حضرت امام علی بن موسی الرضا برگشت می‌کرد. او سردبیری مجله‌های «آینده‌سازان» و «مصوت» را بر عهده داشت و همچنین سردبیری پایگاه مطالعاتی سدید و سازماندهی مدرسه آزاد مطبوعات‌نگاری را نیز بر عهده داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *