نرخ‌نامه جدید سازمان پرواز کشوری اعلام شد

دود اختلاف برسر افزایش قیمت بلیت هواپیما به چشم مسافران رفت


نرخ بلیت هواپیما در مسیرهای داخلی به دلیل افزایش وجوه دولتی بر ارزش افزوده از ۹ درصد به ۱۰ درصد افزایش یافته و جدول جدید نرخ بلیت هواپیما در سایت سازمان پرواز کشوری به نشانی caa.gov.ir قرار گرفته است. این نرخ‌نامه برای تمامی شرکت‌های پرواز اجرایی است و در صورت تخلف، متخلفان تعزیرات و دستگاه قضائی را می‌پذیرند.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، جعفر یازرلو سخنگوی سازمان پرواز کشور، گفت: به‌دلیل افزایش نرخ وجوه دولتی بر ارزش افزوده در برنامه‌ریزی مالی ۱۴۰۳ از ۹ درصد به ۱۰ درصد جدول جدید نرخ بلیت هواپیما در مسیرهای داخلی بروز رسانی شده و این نرخ‌نامه جدید در تارنمای سازمان پرواز کشوری به نشانی caa.gov.ir در اختیار عموم قرار گرفت

این مسؤول در ادامه تاکید کرد: این نرخ‌نامه برای تمامی شرکت‌های پرواز و کانالهای نمایش، توزیع و فروش بلیت لازم الاجرا بوده و در صورت مشاهده تخلف، متخلفان به تعزیرات و دستگاه قضائی معرفی خواهند شد.


افزایش نرخ بلیت هواپیما در مسیرهای داخلی به 10 درصد در برنامه‌ریزی مالی ۱۴۰۳ منتهی شد و نرخ‌نامه جدید در تارنمای سازمان پرواز کشوری قرار گرفت. این تغییرات برای تمامی شرکت‌های پرواز و کانال‌های نمایش، توزیع و فروش بلیت الزامی است و در صورت تخلف، تعزیرات قانونی برای متخلفان اعمال خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *